• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fabrieks alarm

hallo allemaal

ik heb een vraag hoe werkt het alarm wat standaard in de calibra is geleverd als ik me deuren op slot doe knippert het lampje aan de bestuurderskan boven de gordel ongeveer 5 a 10 sec maar hoe weet ik nu of het aan sta want als ik me deuren open doe brand hij eventjes

alles zit in de auto ingebouwd van het alarm niks ontbreekt

gr rick

je kan hem ook de accu losgooien en vervolgens met sleutel in het contact weer aansluiten (of op lege accu jumpen).

hier reageerde hij bij mij meteen op

je kan hem ook de accu losgooien en vervolgens met sleutel in het contact weer aansluiten (of op lege accu jumpen).

hier reageerde hij bij mij meteen op

als je hem probeert te jumpen heeft het allarm dat door en gaat dus meteen af.

je kan waarschijnlijk ook proberen het allarm in te schakelen en de sensor onder de kap ingedrukt te houden, zogauw je deze loslaat moet ie ook afgaan.

als dit werkt doet de rest van het allarm het ook wel.

mn pa heeft wel s een vogel in zn auto gehad, hier reageerd hij ook goed op :P

als je hem probeert te jumpen heeft het allarm dat door en gaat dus meteen af.

je kan waarschijnlijk ook proberen het allarm in te schakelen en de sensor onder de kap ingedrukt te houden, zogauw je deze loslaat moet ie ook afgaan.

als dit werkt doet de rest van het allarm het ook wel.

mn pa heeft wel s een vogel in zn auto gehad, hier reageerd hij ook goed op :P

hahahah me schoonmoeder is een walrus die kan er ook wel in dan dan kan hij genoeg jumpen :P:P:P hahahahah

maar ik ga het even checken zo bedankt

hahahah me schoonmoeder is een walrus die kan er ook wel in dan dan kan hij genoeg jumpen :P:P:P hahahahah

maar ik ga het even checken zo bedankt

nou ik heb het vandaag getest en hij doet het wel maar ik hoor niks je hoort wel binnen getikt van het alarm computertje dat hij af gaat en ik heb het sirene getest en die doet het wat nu ?????

nou ik heb het vandaag getest en hij doet het wel maar ik hoor niks je hoort wel binnen getikt van het alarm computertje dat hij af gaat en ik heb het sirene getest en die doet het wat nu ?????

ff uit lezen met een opcom of bij de dealer.

orgineel opel alarm geeft ook foutcode's af.

er is ook een manier hoe je je alarm kunt uitlezen zelf maar deze heb ik niet online meer kunnen vinden voor je. knipper code zou die dan via het rode ledje moeten geven..

test hem anders nog eens als je de accu een 2 uurtjes los heb gehad of een nacht.

wellicht dat je het alarm per ongelijk op silent hebt gezet.

dit moet na lange poos meer als 2 uur geen accuspaning zich resetten

ff uit lezen met een opcom of bij de dealer.

orgineel opel alarm geeft ook foutcode's af.

er is ook een manier hoe je je alarm kunt uitlezen zelf maar deze heb ik niet online meer kunnen vinden voor je. knipper code zou die dan via het rode ledje moeten geven..

test hem anders nog eens als je de accu een 2 uurtjes los heb gehad of een nacht.

wellicht dat je het alarm per ongelijk op silent hebt gezet.

dit moet na lange poos meer als 2 uur geen accuspaning zich resetten

dan kan wel ik heb het knopje in gedrukt aan de bestuurders kant en toen ging hij knipperen dus ik weet niet waar dat toen voor diende hou krijg ik hem van silent af ????

dan kan wel ik heb het knopje in gedrukt aan de bestuurders kant en toen ging hij knipperen dus ik weet niet waar dat toen voor diende hou krijg ik hem van silent af ????

Terug
Naar boven