Hierbij een paar van onze foto's :
Vanuit Harderwijk met Nick-GSI & Pastra op de heenweg richting Rotterdam :
In Rotterdam TonSR, TCat & Frans opgehaald :
Opa's knuffelbeertje mocht ook mee :
Aangekomen bij de Mac Hazeldonk eerst Patrick maarblij gemaakt :
De weg van Hazeldonk naar Antwerpen :
Eddy Reuneker & Kamani :
Stillekracht & Arie
Adam222
Misaborg & MMark16V
Waar kom je zo'n rij wachtende Opeltjes nou nog tegen ?
Aangekomen bij GM Antwerpen stond H400 al op ons te wachten :
Opel Manta B 400 met een 2.4 16V (is mij verteld)
Het was weer beregezellig, ondanks dat dit ons 4de fabrieksbezoek is geweest hebben we toch weer dingen gezien die zelfs voor ons nieuw waren.
Zo had ik geen idee dat de 3 delen van de bodem van de Astra H modellen gelijmt zaten ipv gelast
Dit trouwens in verband met de kreukelzone...
Minpuntje vondt ik wel dat de dame die ons rondleide geen idee had wat nou een Astra H OPC Nurnburgring edition was :cry
Na afloop zijn Pastra, Nick, TonSR, Frans, TonJR, Wilma en ik nog even voor een snelle hap een tankstation binnen gesprongen voor de "aftertalk" en wat te eten wat ook enorm gezellig was.
De eigenaar was volgens mij wel weer blij dat we gingen, zeker na het hoogtepunt waar Frans een leeg zakje ging afrekenen :jerry
Desondanks hebben we ons weer prima vermaakt, mede doordat Stefan alles netjes had geregeld !
Ik hoop dat we jullie de volgende keer zien als we met de groep naar Eisenach gaan !
Gr. Arjan & Wilma
@ Leen, Eddy & Ton : Viva Espanja ! - gaat helemaal goedkomen :angel
Vanuit Harderwijk met Nick-GSI & Pastra op de heenweg richting Rotterdam :
In Rotterdam TonSR, TCat & Frans opgehaald :
Opa's knuffelbeertje mocht ook mee :
Aangekomen bij de Mac Hazeldonk eerst Patrick maarblij gemaakt :
De weg van Hazeldonk naar Antwerpen :
Eddy Reuneker & Kamani :
Stillekracht & Arie
Adam222
Misaborg & MMark16V
Waar kom je zo'n rij wachtende Opeltjes nou nog tegen ?
Aangekomen bij GM Antwerpen stond H400 al op ons te wachten :
Opel Manta B 400 met een 2.4 16V (is mij verteld)
Het was weer beregezellig, ondanks dat dit ons 4de fabrieksbezoek is geweest hebben we toch weer dingen gezien die zelfs voor ons nieuw waren.
Zo had ik geen idee dat de 3 delen van de bodem van de Astra H modellen gelijmt zaten ipv gelast
Dit trouwens in verband met de kreukelzone...
Minpuntje vondt ik wel dat de dame die ons rondleide geen idee had wat nou een Astra H OPC Nurnburgring edition was :cry
Na afloop zijn Pastra, Nick, TonSR, Frans, TonJR, Wilma en ik nog even voor een snelle hap een tankstation binnen gesprongen voor de "aftertalk" en wat te eten wat ook enorm gezellig was.
De eigenaar was volgens mij wel weer blij dat we gingen, zeker na het hoogtepunt waar Frans een leeg zakje ging afrekenen :jerry
Desondanks hebben we ons weer prima vermaakt, mede doordat Stefan alles netjes had geregeld !
Ik hoop dat we jullie de volgende keer zien als we met de groep naar Eisenach gaan !
Gr. Arjan & Wilma
@ Leen, Eddy & Ton : Viva Espanja ! - gaat helemaal goedkomen :angel