• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

facelift grille

koenie

Post weinig
Wie weet welk model met welke uitvoering grille geleverd wordt?

bij eugene zie ik veel zwart op de grille terwijl ik bij veel anderen grote chromen strepen over de grille zie lopen... Wie weet het?

Standaard is het altijd in chrome gestoken.

Maar je heb de grillen van Irmcher , de huistuner van Opel.

Daar heb je grills met minder chrome in.

Vind je ool terug op eugene zen webpage : gm-tuningparts.nl

Dat weet ik, maar het gaat nu over de facelift modellen, hier zie ik grilles zonder horizontale zwarte strepen en met...

Het verschil in de facelift grille was mij ook al opgevallen, alleen welke grille op welk model zit is mij ook niet helemaal duidelijk. Iemand die hier een antwoord op weet?

@Dennis99 wrote:Chrome is zonder radar, zwart is met radar achter de grille. Dit heeft met storing van het radarsysteem te maken.

Duidelijk verhaal :)

Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk

@Dennis99 wrote:Chrome is zonder radar, zwart is met radar achter de grille. Dit heeft met storing van het radarsysteem te maken.

Wat bedoel je met het radarsysteem?

De radar is onderdeel van het adaptive cruise controle systeem. Dit systeem past automatisch de snelheid en afstand tot je voorganger aan in het verkeer afhankelijk van hoe druk het op de wrg is.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk

Terug
Naar boven