Vandaag weer het een en ander gedaan.
De heatwrap was binnengekomen dus de in en uitlaat konden vast gezet worden.
Helaas werkte de rvs tywraps niet mee, ik zal het wel verkeerd doen.
Dus maar met de oude vertrouwde vlechtdraad er om heen. Werkte bij mij altijd nog het beste.
De voorpijpen krijgen later ook een laag hitteband er omheen.
De radiateur,
De ventilatoren aan de kant van de motor gaat niet lukken. De radiateur moet dan zover naar voren dat ie tegen de keienvanger aan staat.
Dus de ventilatoren zitten nu voorop. Hiervoor moet ik nog wat aanpassingen maken maar dat komt wel goed. Ik moet ook nog wat meer ruimte maken om zo de radiateur met ventilatoren als 1 pakket er uit en in te kunnen krijgen. Je komt anders nooit bij de ventilatoren.
genoeg ruimte met de krukaspoelie op die manier, en op de foto zit ie nog niet eens op zijn plek.
De bovenste slang word een verhaal appar, een zorg voor later.
Ik wil de slang voor de rembekrachtiger anders hebben, er komt een buis langs het schutbord in vorm gebogen.
brandstofslangen aangesloten op de regelaar.
Ik moet nog leidingen leggen van voor naar achter, de beide leidingen zullen langs het schutbord, achter de motor langs via de bestuurderskant naar de tank lopen.
Zoals te zien ook het kleppendeksel verder aangepakt.
Helaas zit er een deukje in 1 van de lijnen. Als ik die er niet uit krijg met vlakschuren, straal ik hem weer en wordt ie weer zwart met eventueel rode letters.
Kan ook zijn dat ik hem laat vlakken bij de revisieboer, tot het deukje weg is.