[quote="vincent23@ haasje17:
Het kenteken wordt daar ook niet voor ingevorderd, dat is gewoon een PV. Het kenteken kan worden ingevorderd indien er een andere motor inzit dan aangegeven op het kentekenbewijs.
Je wil niet weten hoevaak er door de politie wordt geklaagd over bepaalde prio zaken enz enz.
Door rood rijden mag, maar dan wel met een reden, bijv een melding of iets ander.
Indien er misbruik van wordt gemaakt erger ik me daar ook aan, net als iedereen.
Zo ik heb het fort weer verdedigd haha
Gr Vinc[/quote]
en dat is dus het nadeel van die kut politie, ze kunnen zo zeggen dat ze een reden hadden, en dat soort dingen erger ik me dus bond en blauw aan, laatst werd ik aangehouden door marracosjee (weet ik veel hoe je het schrijft

)
ik vroeg ze als ze mij wel zo maar mochten aanhouden.
zijn antwoord:
"die regels zijn sins een paar jaar aangepast, nu mogen wij dat wel, eerder mochten wij alleen mensen aan houden als wij met een doel reden, bijvoorbeeld onder weg naar de kazerne, maar dat was niet zo problemen want dan reden wij zo gezegd altijd met een doel"
de manier waarop hij dat zei (en zo bedoelde hij dat ook) was gewoon van, wij lullen ons er toch wel onderuit.
hier in de buurt rijden ze ook vaak zat, hier is alles 1 richtings verkeer, wil jij mij eens uitbetalen wat hun aan boetes rijden met tegen het verkeer in rijden? om nog maar te zwijgen over het geen richting aan geven?
en met rijlessen heb ik geleerd dat de beste politie/ambulance/brandweer alleen voorang hebben waneer ze geluid EN lichtsignaal voeren, oke als ze dan tegen het verkeer in rijden hoor je mij niet klagen, maar nee ze rijden hier zonder toeters enbellen nog vaker tegen het verkeer in dan waneer ze dat lawaai weel aan hebben.
verdedig je fort nu nog maar een keer dan, k snap niet dat jij zo vak wil hebben.
niet om jou persoonlijk hoor, alleen dat beroep wat je doet, ik ken jou verder niet, dus veroordeel ik je niet, maar als ik eens na jou reactie kijk wat jij zou doen als je hem had aangehouden bij de stoplichten lijk je mij ook wel een mierene** je snapt me wel
wat hij doet klopt dan ook niet, dat zeg ik niet.
ma jij brengt het nu wel op zo manier dat jij wel even zal laten zien dat jij wat meer te vertellen heb dan een ander.
en dan der bij, waneer iemand een middelvinger tegen jullie op steekt kun je heel goed voor je zelf de prio op stellen dat ie een boete moet krijgen, jullie kunnen toch ook met het hele korps gaan staken dat jullie wat actiever achter de inbraken en al dat soort dingen aan gaan inplaats een beetje een halve dag langs de snelweg staan fotos maken