• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ff een paar vraagjes.

zit nu met 14 inch borbet-T als t goed is past het van een B Gsi net..

dus ga binnekort ff een nieuwe set kauwen, blokken, en schijven van een Gsi halen..

corsageak

14 inch pas ook nog met 2.016v remmen volgens mij, kan je die beter gelijk pakken

en anders heb k de 1.6 klauwen en schijfen nog wel van me gsi voor je

eej jim.

je heb u2u. kom binnekort ff wat spulletjes bij je halen hoor:) 2liter gaat niet passen hoor lijkt mij. heb nu nog iets van 2 a 3 cm ruimte over..

corsageak

De klauwen van de corsa-B GSi en de zwaardere 2liter remmen schelen kwa montage maat bijna niks.

alleen remt het 2 liter spul een stukkie lekkerder.

bij de Weg, zelfs de corsa-Trommeltjes kunnen Ruim voldeonde remmen.

gewoon je remdruk regelaar iets strakker zetten, gaat echt niks onder doen van Schijven kwa remkracht.

Willem

oke, dan ga ik toch is ff na vragen aan frank wat hij onder zijn b heeft. volgensmij heeft hij ook 2 liter remmerij en dat past op een haar na in zijn 15 inch velgjes..

if zijn dat dan weer die turbo klauwen??

@ sr-landgraaf, fototjes komen er nog aan hoor.. moet ff nog de fotos op me pc zetten :D ze passen trouwens prima die borbetjes en rijden heerlijk :wors

corsageak

Vectra-B1: 2.0 16V, 2.2 16V, V6en, en 2.0 en 2.2 diesels hebben voor 288x24mm remmerij voor, en zelfs dat past in 15 inch

Willem

oke dan ja zoiets heeft hij ook.

maar ik kan bij corsa b gsi een set remmerij ophalen van een gsi tje, word denk ik ff een tijdelijke oplossing, en dan weer fff door sparen voor 2 liter remmerij als het dan toch past :D

want bij geleidelijk remmen trilt me stuur een beetje, dus ben bang dat tijdens het warme weer en goed rem werk me schijven iets krom zijn getrokken..

corsageak

Terug
Naar boven