• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FF een snelle vraag

Aydee

Post weleens wat
Hoi

Ben van plan voor me vrouwtje een Corsa B 5 deurs te kopen.

Maar past in de achterbak een buggy? (voor de mensen die kids hebben)

Heb zelf een c en daar gaat hij dwars er precies in met wat duwen....

Thnks

Alex

Zo'n simpel vouwding bedoel je toch? Lijkt me wel, kreeg in mijn corsa de complete kinderwagen gepropt (was wel 3 deurs) en das toch een stuk groter.

mijn vriendin heeft een suzuki alto 4 deurs en heeft een dubbele want ze heeft een 2ling en die past er ook gwoon in dus zal die ook wel in de corsa passen :D

Een gewone buggy past wel in de B,maar zo'n grote van quinny of zo kun je vergeten.

We hebben nu een Corsa C 5drs en hier past de buggy gelukkig ook goed in,

maar in beide auto's blijft de ruimte in de kofferbak beperkt helaas.

greetz,

het ligt er ook wel aan wat voor buggy je hebt natuurlijk,want we hadden eerst een prenatal buggy en toen die sneuvelde hebben we een mc claren gekocht maar die is zeker meer dan 10 cm korter!

oke dankjewel!!!

Ja dat is zo die wij nu hebben past in mijn c 3deurs diagonaal nog maar net....

ff meten hoe lang de buggy is als ie ingeklapt is en de breedte van de kofferbak meten.. meten is weten ;)

wij hebben ook pas een kinderwagen gekocht van Quinny (voor de profs hier een "speedy") ik word begin November papa :o:wub Past gelukkig goed in onze Astra G!

Terug
Naar boven