• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FF voorstellen met mijn Astra H Station

zonet een relais gekocht bij de dealer voor 11 euro voor de stoelverwrming .

sinds vandaag doet mijn stoelverwarming het ook

Hoe heb je dit gedaan met schakelaars en berading lag deze er al ?

en kan je ook zien of je stoelen of iets daarvan is voorbereid ?

want dan ga ik in mijn astra ook eens even kijken....

Hey Stefan,

bij Astrahcdti lag de hele bekabeling al en het was dus een kwestie van een zekering en een relais in de REC en het vrijschakelen met de tech2 en natuurlijk de schakelaars.

je kunt de stekker loshalen die onder je stoel zit, daarin zitten als het goed is maar 2 of 3 stekkers die bezet zijn met pinnetjes, als de ander kant van de stekker dus die die uit de vloer komt er meer heeft dan is je auto voorbereid.

maak anders even een foto van de stekker als je hem los hebt en mail mij dat even.

ps. niet op kontakt zetten als je de stekker los hebt want anders gaat je airbag lampje branden.:D

Hey Stefan,

bij Astrahcdti lag de hele bekabeling al en het was dus een kwestie van een zekering en een relais in de REC en het vrijschakelen met de tech2 en natuurlijk de schakelaars.

je kunt de stekker loshalen die onder je stoel zit, daarin zitten als het goed is maar 2 of 3 stekkers die bezet zijn met pinnetjes, als de ander kant van de stekker dus die die uit de vloer komt er meer heeft dan is je auto voorbereid.

maak anders even een foto van de stekker als je hem los hebt en mail mij dat even.

ps. niet op kontakt zetten als je de stekker los hebt want anders gaat je airbag lampje branden.

hey bedankt voor je snelle reactie !

ik zal eens proberen de stekker los te halen.

ik heb een comso uitvoering met half leer dus een grote kans dat het er al op zit.

Gr

Stefan

Terug
Naar boven