• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ff voorstellen mijn manta b1

hoi mantaryders mijn naam is peter en ik woon tiel

dit is mijn trots bezit een orginele manta b1 berlinetta 2.0s uit 1979 met nog geen ton op de teller:D en alle boekjes verde ben ik sinds kort lid van de mantaclub

GroteFoto-TCYHYZZN.jpg

haha dat hoor ik van iedereen heb wel een set bumers liggen van een gsi en skirts en koffferklepspoiler maar laat m zo :thumbup

klopt het dat de auto ooit uit maarn komt

als dat zo is waren er problemen met de tankdop had ook wat schade aan de achterkant

ziet er mooi uit

origineel gepost door Black Magic

klopt het dat de auto ooit uit maarn komt

als dat zo is waren er problemen met de tankdop had ook wat schade aan de achterkant

ziet er mooi uit jep dat klopt heb m van de eerste eigenaar die had een eetcafe daar tussen maarn en doorn

Geweldig mooie wagen hoor :thumbup mijn eerste was ook een orginele B1 in het wit.

Heb er nog steeds spijt van dat die plat gereden is.:thumbdown

origineel gepost door pretsel1

haha dat hoor ik van iedereen heb wel een set bumers liggen van een gsi en skirts en koffferklepspoiler maar laat m zo :thumbup

inderdaad, mooi zo laten!

als je een gsi wilt rijden dan koop je maar een gsi :P

deze is echt mooi zo :wub

lekker origineel, zo zie je ze bijna nooit meer!

knap wagentje! dat je er nog ma veel plezier van mag hebben!

dacht het al ben ik ook ooit wezen kijken

mijn vriendin werkt er in de buurt

is het nog opgelost met de benzine dop ik had de goede sleutel op mijn oude manta kan ook zijn dat het het kofferdeksel was

was verder wel een nette auto

Terug
Naar boven