• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ff voorstellen.

Hallo ik ben Paul van Nisselroy uit Helden limburg.

Getrouwd , 2 zoontjes, 1 hond en een papegaai.

Ik ben sinds 1 week in het bezit van een Opel Vectra GTS 3.2 v6.

De auto bevalt prima echter krijg ik water binnen aan de rechter kant onderin bij de voeten(voor en achter is het nat).

Weet iemand waar dat vandaan kan komen ??

Verder wil ik graag een embleemloze grill monteren, waar kun je die het beste kopen ??

grtz Paul:agent

Hallo Paul,

Je hebt een poll aangemaakt, dwz de leden kunnen

gaan stemmen of een mening aanvinken. Volgende keer

even "new topic" kiezen.

Welkom hier, en we zijn hier geweldig gek op :kewlpics van je vec!!

Zwerven een hoop deskundige leden rond, dus antwoord

op je vragen zul je wel snel krijgen.

Henk

Hallo Paul,

Je hebt een poll aangemaakt, dwz de leden kunnen

gaan stemmen of een mening aanvinken. Volgende keer

even "new topic" kiezen.

Welkom hier, en we zijn hier geweldig gek op :kewlpics van je vec!!

Zwerven een hoop deskundige leden rond, dus antwoord

op je vragen zul je wel snel krijgen.

Henk

hallo Eric,

bedankt voor de link.

ik zal de afvoeren nakijken of ze verstopt zitten.

Ook maakt hij een raar geluid wanneer de ecc aan gaat, dit zit volgens mij in de ventilator bij het dashboard kastje ??

ik zie dat je xenon op je vectra hebt gemaakt, hoe heb je dat gedaan ik heb nu namelijk nog halogeen maar wil ook xenon erop.

Paul

hallo Eric,

bedankt voor de link.

ik zal de afvoeren nakijken of ze verstopt zitten.

Ook maakt hij een raar geluid wanneer de ecc aan gaat, dit zit volgens mij in de ventilator bij het dashboard kastje ??

ik zie dat je xenon op je vectra hebt gemaakt, hoe heb je dat gedaan ik heb nu namelijk nog halogeen maar wil ook xenon erop.

Paul

daar kun je gewoon een kit voor kopen, ik denk dat iemand zo wel kan zeggen welke can-bus of iets en hoe je dat moet programmeren, verder als je auto van na 31-12-2006 is kan j het niet zomaar inbouwen.

Welkom

Erwin

daar kun je gewoon een kit voor kopen, ik denk dat iemand zo wel kan zeggen welke can-bus of iets en hoe je dat moet programmeren, verder als je auto van na 31-12-2006 is kan j het niet zomaar inbouwen.

Welkom

Erwin

Embleemloze grill kan je bij gm tuninparts uit Best kopen voor 39,00 euro geloof ik. Xenon kitjes kan je bij elke autozaak halen.

Embleemloze grill kan je bij gm tuninparts uit Best kopen voor 39,00 euro geloof ik. Xenon kitjes kan je bij elke autozaak halen.

Terug
Naar boven