• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FF voorstellen

alaintrines

Post weinig
Hallo bij deze wil ik me even voorstellen gezien nieuw op het forum.

Mijn naam is Alain en ik ben 45 jaar jong. Sinds een week ven ik de trotse bezitter van een Insignia OPC, gaarne zou ik ervaringen met jullie willen delen en uitwisselen. Ik zal proberen wat foto's te plaatsen.

Groet en tot horens...

12206779.jpg
12206791.jpg

Mooie OPC :wub :wub :wub

ps Ik heb je afbeelding even met de rechtermuisknop aangeklinkt en dan op afbeelding bekijken,

dan is je foto zichtbaar, heb deze foto even via een andere foto-site geupload :thumb

12206615.jpg

Als ik met rechter muisknop probeer zie ik niet de optie afbeelding bekijken, van welke site heb je foto gedownload, mij lukt het niet :hmmz

Wie kan me even helpen om foto's normaal te uploaden :cry

Ik heb net (voor de edit) de afbeelding gedownload van GoogleUser content,

door via de rechtermuisknop te klikken

Nu (na de edit) zie ik je foto,s als kleine plaatjes bovenin maar kan ik

alleen nog de afbeelding bekijken als klein plaatje.

De foto heb ik geupload via http://nl.picturepush.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

en bij de link gekopieerd en tussen de IMG haakjes hier geplaatst.

Ik hoop dat het je duidelijk is, ben ook niet echt een held met de pc

ik vond de gewone insignia al een droom, maar dit is echt een van de dikkere wagens die ik tot nu toe gezien heb! daaaaaaaamn wat een machine

Bij deze wil ik ook even iets vertellen over mijn "opel" verleden, de onderstaande opels heb ik in mijn bezit mogen hebben:

Rekord 2.0 s op lpg

Senator 3.0 ---> dit was een top auto !!! :wors

2 x Omega A

Calibra 16V

Astra 1,8 GSI ---> een van mijn slechtste opels :swear

Omega B 2.5 DTI

Omega B 3.0 MV6

Vectra GTS 2.2.

Signum 2.2.

Omega 3.2

Signum 3.0 DTI.

En dan nu het beste waar in ooit in heb mogen rijden de Insignia OPC , elke keer als ik naar mijn auto loop krijg ik al kippevel. Deze auto is pure emotie. :wub :wub

12207110.jpg

Wauw vette bak! king:

Bewuste keuze om voor wit te gaan? Ziet er supermooi uit, maar een blauwe OPC zie je honderd meter verderop :)

Bij dit wit staat een zwart gewrapped dak ook wel ;)

Ja het was een bewuste keuze om voor wit te gaan !! :angel , het was een lange zoektocht om een witte te vinden met een automaat en schuifdak. Dit waren wel de hoofdwensen. Nu hebben we er een gevonden die bijna alle opties aan boord heeft :D :D

Hier in het zuiden schijnt nu lekker het zonnetje, dus poetsen........ ;)

Ja precies, bewuste keuzes zijn altijd goed ;)

Het is een prachtwagen hoor! En dan ook nog goede PK's aan boord, daar ga je veel plezier mee beleven.

Dan denk ik dat jij verder uit het zuiden komt, want hier in de omgeving Eindhoven zie ik de zon (nog) niet.

Terug
Naar boven