• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ff voorstellen

ahrend

Post vaak
Hallo Astra fanaten,sinds vandaag zijn wij de trotse eigenaar van een zwarte Astra H 18 16V Cosmo uit 2006.

Zoals sommige misschien al wel ergens gelezen hadden hebben wij op een rottige manier, sneller afscheid moeten nemen van onze Vectra C,die naar mijn idee ook wel aardig was.

We hadden er eigenlijk nog een tijdje mee willen doen maar een kapotte verstuiver gooide ,letterlijk en figuurlijk, roet in het eten.

Even wat opties die op de Astra zitten;

Cruise control

Regensensor

Lichtsensor

Electr. ramen en spiegels

Privacy Glass

Half leer

Automatische Airco

CD 70 (met Navi)

Binnenspiegel Auto dimmend

Boordcomputer

Leren stuur, en dan vergeet ik zeker nog wel het een en ander

Ik heb nog geen foto's gemaakt ,maar vandaag alwel vast de letters en motortype aanduiding verwijderd.

Mijn 19" OPC velgen van de Vectra heb ik eraf gehaald en die moeten er zsm bij de Astra op.

Terug
Naar boven