Hallo Astra fanaten,sinds vandaag zijn wij de trotse eigenaar van een zwarte Astra H 18 16V Cosmo uit 2006.
Zoals sommige misschien al wel ergens gelezen hadden hebben wij op een rottige manier, sneller afscheid moeten nemen van onze Vectra C,die naar mijn idee ook wel aardig was.
We hadden er eigenlijk nog een tijdje mee willen doen maar een kapotte verstuiver gooide ,letterlijk en figuurlijk, roet in het eten.
Even wat opties die op de Astra zitten;
Cruise control
Regensensor
Lichtsensor
Electr. ramen en spiegels
Privacy Glass
Half leer
Automatische Airco
CD 70 (met Navi)
Binnenspiegel Auto dimmend
Boordcomputer
Leren stuur, en dan vergeet ik zeker nog wel het een en ander
Ik heb nog geen foto's gemaakt ,maar vandaag alwel vast de letters en motortype aanduiding verwijderd.
Mijn 19" OPC velgen van de Vectra heb ik eraf gehaald en die moeten er zsm bij de Astra op.
Zoals sommige misschien al wel ergens gelezen hadden hebben wij op een rottige manier, sneller afscheid moeten nemen van onze Vectra C,die naar mijn idee ook wel aardig was.
We hadden er eigenlijk nog een tijdje mee willen doen maar een kapotte verstuiver gooide ,letterlijk en figuurlijk, roet in het eten.
Even wat opties die op de Astra zitten;
Cruise control
Regensensor
Lichtsensor
Electr. ramen en spiegels
Privacy Glass
Half leer
Automatische Airco
CD 70 (met Navi)
Binnenspiegel Auto dimmend
Boordcomputer
Leren stuur, en dan vergeet ik zeker nog wel het een en ander
Ik heb nog geen foto's gemaakt ,maar vandaag alwel vast de letters en motortype aanduiding verwijderd.
Mijn 19" OPC velgen van de Vectra heb ik eraf gehaald en die moeten er zsm bij de Astra op.