• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fiat 600

Nou met 4 trommelremmetjes en bladveren standaard, lijkt me een c20xe ofzo of een motorfietsblokje wel ziekelijk haha.

Vering en remmetjes updeet, dan nog, het ding is zo klein en weegt niks, een Corsa a met c20xe is al rap, laat staan zo'n koektrommel haha :D

Mooi toch?

Met een A Corsa zonder rolkooi wil je ook geen ongeluk krijgen..

Uiteraard moeten de remmen en onderstel wel aangepast worden.. Lijkt me logisch.

origineel gepost door corsaagsi

Mooi toch?

Met een A Corsa zonder rolkooi wil je ook geen ongeluk krijgen..

Uiteraard moeten de remmen en onderstel wel aangepast worden.. Lijkt me logisch.

suc6 :P

origineel gepost door corsaagsi

Motorfietsblok is ook een stuk lichter en kleiner.. :vertag

Iets van 150pk in je Fiatje..

Alleen heeft een motorfiets niet zo'n hoog koppel, dus moet je wel toeren maken..

of je maakt 2 motorblokken in 1 fiat langs elkaar :o dan heb je wat meer koppel.

of je gaat voor een 4 takt crossmotorblok :thumbup

Terug
Naar boven