• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fietsen vervoeren zonder trekhaak?

Hallo,

Deze zomer wil ik graag 3 fietsen meenemen op mijn corsa van 2002. Nu zit er geen trekhaak op, maar er zijn ook achterklepfietsdragers? Maar weet iemand hoe het dan met de verlichting zit? Is deze dan nog te zien? Volgens mij dan niet aangezien mijn verlichting bovenaan zit. Er zijn dan ook speciale verlichtingsbalken te verkrijgen voor de fietsdrager, maar als je geen trekhaak hebt, heb je toch ook geen plek om de stekker in te doen? Of heb ik dat nu helemaal mis? Weet iemand of je zo'n stekker ergens kan aansluiten?

Alvast bedankt!

groet, kaylee

je hebt het mooi bij het rechte eind.

zonder trekhaak, geen stekker, dat is het grootste struikelblok op het moment...

zoek daar een oplossing voor en je kan met je kofferklepdrager fietsen vervoeren.

(als je handig bent kost het aanleggen van een trekhaak stekker niet veel..)

Willem

je hebt het mooi bij het rechte eind.

zonder trekhaak, geen stekker, dat is het grootste struikelblok op het moment...

zoek daar een oplossing voor en je kan met je kofferklepdrager fietsen vervoeren.

(als je handig bent kost het aanleggen van een trekhaak stekker niet veel..)

Willem

moet je er hel handig voor zijn?

bij de meeste stekkerdozen zit ook een schema, en ik denk dat er ook zat zijn die dat schema uit hun hoofd kenne

je hebt dan 2 kabel bomen.

de 1 zit in uhhhh ff denken

ach weet je wat??

http://www.just4ward.net/diverse/stekker7.php" onclick="window.open(this.href);return false;

dan zou je je volgens mij best zelf moeten kunnen redden ;)

wie weet kun je hier ook wel wat mee.

alleen deze is 13 polig en de bovenste 7

http://www.caravan-forum.nl/viewtopic.php?t=2752" onclick="window.open(this.href);return false;.

moet je er hel handig voor zijn?

bij de meeste stekkerdozen zit ook een schema, en ik denk dat er ook zat zijn die dat schema uit hun hoofd kenne

je hebt dan 2 kabel bomen.

de 1 zit in uhhhh ff denken

ach weet je wat??

http://www.just4ward.net/diverse/stekker7.php" onclick="window.open(this.href);return false;

dan zou je je volgens mij best zelf moeten kunnen redden ;)

wie weet kun je hier ook wel wat mee.

alleen deze is 13 polig en de bovenste 7

http://www.caravan-forum.nl/viewtopic.php?t=2752" onclick="window.open(this.href);return false;.

Je kan ook dagdragers kopen,met daarop fietsdragers.

Rij al jaren zo,op diverse auto's al.

120 km/h is geen probleem

Je kan ook dagdragers kopen,met daarop fietsdragers.

Rij al jaren zo,op diverse auto's al.

120 km/h is geen probleem

Dakdrager is geen optie. Dan zou ik de fietsen er zelf op moeten zetten en af moeten halen. Dit krijg ik als vrouw niet voor elkaar. Ik ga namelijk weg met 2 meiden van 7, dus daar hoef ik ook geen hulp van te verwachten ;)

Maar bedankt voor de reacties. Ik ga eens even een handige buurman vragen of die geen stekkerdoos er onder kan zetten.

Dakdrager is geen optie. Dan zou ik de fietsen er zelf op moeten zetten en af moeten halen. Dit krijg ik als vrouw niet voor elkaar. Ik ga namelijk weg met 2 meiden van 7, dus daar hoef ik ook geen hulp van te verwachten ;)

Maar bedankt voor de reacties. Ik ga eens even een handige buurman vragen of die geen stekkerdoos er onder kan zetten.

Terug
Naar boven