• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Filmpjes, nu nog meer uit het archief.

ik merk wel duidelijk verschil met 4 of 5 bar sprinten, daarom zet ik hem ook op 5 met het sprinten :D

maar ik had eerst ook altijd 3 of 3,5 hoor, maar ik heb nu een 2e auto voor dagelijks vervoer.

heey wie heeft er met mijn account ingelogd ?

ik heb dat filmpje helemaal niet op youtube gezet :vertag

op het tijdstip van het posten van het youtube bericht was ik niet eens thuis, ik was in hardenberg op de beurs.

Ze maken goed mooi geluid met die 2 liters erin. Alleen qua uiterlijk moet er nog een hoop gebeuren aan alle 4 de Corsa's.:angel

Origineel gepost door wagnas

Ze maken goed mooi geluid met die 2 liters erin. Alleen qua uiterlijk moet er nog een hoop gebeuren aan alle 4 de Corsa's.:angel

looks don't make it faster..;)

ze zeggen t ook vaak tegen mij, maar van (ik noem ff een dwarsstraat) parelmoerlak gaat ie geen reet harder:P

Origineel gepost door geert666

fuck looks!

brakes before looks!

helemaal mee eens, ik vind ook dat het technische voorrang heeft op het uiterlijk.

en dan is het financieel al snel weer bekeken.

Word er inderdaad niet sneller van maar toch laat ik die van mij overspuiten ;) . Ziet er gewoon veel beter uit, als allemaal verschillende kleuren schermen/deuren, en roest moet ik ook niet hebben.

daar ben ik het wel mee eens, looks zijn erg leuk, maar als ik na het technische verhaal heel weinig financiele middellen over heb, dan vind ik het wel best zo :P

ja, zo kan ik t ook... via de baas:fy1:P

wat is nou leuker als een dikke bak schytryden met een corsa die niet mooi is:P

Daar ben ik het ook mee eens. Ik vind het ook het geld niet waard, maar aangezien we sinds een paar maanden een schade afdeling op de zaak hebben hoef ik alleen zelf de auto voor te bewerken en de verf te betalen :P

mijne word gerollerd:D

techniek is 1, looks komen later. het liefst kocht ik ronal turbo's voor onder de A, maar t is indd belangrijker dat de basis goed is voordat ie mooi word

Terug
Naar boven