• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

filter Z16XE 2002.

haan

Post weinig
Opel astra G Z16XE station.

Hallo.

waar zit de interieur filter wil hem schoonmaken.

heb gehoord achter het dashboard kasje maar waar dan precies.

bedankt.

Dasboardkastje verwijderen.

Dan aan de linker kant een aantal boutjes losdraaien ik meen drie.

Vervolgens kun je daar het filter uittrekken. pas wel op dat je met het terugstoppen het filter niet inelkaar drukt.

En geef door welk type kachelhuis je hebt. Er zijn twee typen een BEHR en een Delphi

Dasboardkastje verwijderen.

Vervolgens kun je daar het filter uittrekken. pas wel op dat je met het terugstoppen het filter niet inelkaar drukt.

En geef door welk type kachelhuis je hebt. Er zijn twee typen een BEHR en een Delphi

[rquote=1881632&tid=143751&author=Haasje17]Dasboardkastje verwijderen.

En geef door welk type kachelhuis je hebt. Er zijn twee typen een BEHR en een Delphi[/rquote]

geen idee wat voor kachelhuis wil morgen daar mee aan het stoeien.

maar alvast bedankt.

[rquote=1881632&tid=143751&author=Haasje17]Dasboardkastje verwijderen.

En geef door welk type kachelhuis je hebt. Er zijn twee typen een BEHR en een Delphi[/rquote]

geen idee wat voor kachelhuis wil morgen daar mee aan het stoeien.

maar alvast bedankt.

Oke, controleer dat even anders krijg je straks bij de dealer het verkeerde filter mee. of neem het filter mee naar de garage om te vergelijken. De een is namelijk korter als de ander.

Oke, controleer dat even anders krijg je straks bij de dealer het verkeerde filter mee. of neem het filter mee naar de garage om te vergelijken. De een is namelijk korter als de ander.

[rquote=1881766&tid=143751&author=Haasje17]Oke, controleer dat even anders krijg je straks bij de dealer het verkeerde filter mee. of neem het filter mee naar de garage om te vergelijken. De een is namelijk korter als de ander.[/rquote]

:thumbup

[rquote=1881766&tid=143751&author=Haasje17]Oke, controleer dat even anders krijg je straks bij de dealer het verkeerde filter mee. of neem het filter mee naar de garage om te vergelijken. De een is namelijk korter als de ander.[/rquote]

:thumbup

Eeh , en niet schoonmaken maar gewoon vernieuwen , er zit nl.

een ongelofelijke hoeveelheid vuil en fijnstof in deze filters die je

niet binnen in de auto of nog erger in jezelf wilt krijgen.

Eeh , en niet schoonmaken maar gewoon vernieuwen , er zit nl.

een ongelofelijke hoeveelheid vuil en fijnstof in deze filters die je

niet binnen in de auto of nog erger in jezelf wilt krijgen.

Yep, maak de filter niet schoon, amar stop er gewoon een nieuwe in.

Ook je luchtfilter!

Voor die paar euro moet je niet moeilijk doen...

Yep, maak de filter niet schoon, amar stop er gewoon een nieuwe in.

Ook je luchtfilter!

Voor die paar euro moet je niet moeilijk doen...

In het How-to gedeelte heb ik eens een post geplaatst over het vervangen van je interieurfilter:

Succes ermee!

Gr. Theo

In het How-to gedeelte heb ik eens een post geplaatst over het vervangen van je interieurfilter:

Succes ermee!

Gr. Theo

Terug
Naar boven