akinyalcin1985
Post weinig
Korte introductie
Ik heb hem aangeschaft op de autoveiling te Barneveld in 08-2005 met km-stand van 149000km. Onderhoudsboekjes waren ingevuld t/m 126000km. Vandaar dat ik direct een grote beurt had laten uitvoeren. Sindsdien wend ik mij voor betreffende onderhoud-intervallen naar eenzelfde vriendelijk garage, waarbij reparatie geschiedt met nieuwe onderdelen. De auto heeft mij godzijdank tot en met de dag vandaag nooit in de steek gelaten. Jaarlijkse onderhoudskosten bedragen ca.300 a 400 euro. Huidige km-stand is 208000km. Pluspunten noem ik o.a. de lage vaste kosten, ruime kofferbak. Minpunten: karig interieur.
De volgende aanpassingen heb ik reeds toegepast:
- Sport einddemper
- Lexus achterlicht
- FK angel eyes
- Xenon 10000k
- 17 inch evolution velgen
- K&N performance filter
De volgende issues, gerangschikt op prioriteit toekenning, wil ik graag met tips van jullie bewerkstelligen:
- FK leder sportstoelen voor
- Hoofdsteunen achter
- Armsteun voor
- Blauwe dasboardverlichting
- DVD speler met klapscherm
- ramen tinten
- 2.0i motor inlepelen als huidig motor begeeft
Het moge jullie niet ontgaan zijn dat ik begonnen ben met exterieur, en me nu wil begeven naar interieur.
Met jullie ervaring en kennis, moet het lukken!
Dit zijn de foto's
Mijn vraag
Ik heb een oogje laten vallen op een v/d FK leder sportstoelen op carfantasy.
Echter alvorens tot overgang aankoop, heb ik een aantal vraagtekens:
1) Als ik me niet vergis staat FK bekend om zijn duitse kwaliteit, hebben een van jullie ervaring met de FK stoelen?
2) Zullen de FK sportstoelen in mijn vectra passen(denk aan afmetingen)?
3) Naast de stoel moeten er toch ook puntgordel en onderstel aangeschaft worden?
4) Ik ben niet bepaald een handige harry, maw is een van jullie bereid om ze te plaatsen tegen vergoeding?
Bij voorbaat bedankt.
Groeten
Akin Yalcin
Ik heb hem aangeschaft op de autoveiling te Barneveld in 08-2005 met km-stand van 149000km. Onderhoudsboekjes waren ingevuld t/m 126000km. Vandaar dat ik direct een grote beurt had laten uitvoeren. Sindsdien wend ik mij voor betreffende onderhoud-intervallen naar eenzelfde vriendelijk garage, waarbij reparatie geschiedt met nieuwe onderdelen. De auto heeft mij godzijdank tot en met de dag vandaag nooit in de steek gelaten. Jaarlijkse onderhoudskosten bedragen ca.300 a 400 euro. Huidige km-stand is 208000km. Pluspunten noem ik o.a. de lage vaste kosten, ruime kofferbak. Minpunten: karig interieur.
De volgende aanpassingen heb ik reeds toegepast:
- Sport einddemper
- Lexus achterlicht
- FK angel eyes
- Xenon 10000k
- 17 inch evolution velgen
- K&N performance filter
De volgende issues, gerangschikt op prioriteit toekenning, wil ik graag met tips van jullie bewerkstelligen:
- FK leder sportstoelen voor
- Hoofdsteunen achter
- Armsteun voor
- Blauwe dasboardverlichting
- DVD speler met klapscherm
- ramen tinten
- 2.0i motor inlepelen als huidig motor begeeft
Het moge jullie niet ontgaan zijn dat ik begonnen ben met exterieur, en me nu wil begeven naar interieur.
Met jullie ervaring en kennis, moet het lukken!
Dit zijn de foto's
Mijn vraag
Ik heb een oogje laten vallen op een v/d FK leder sportstoelen op carfantasy.
Echter alvorens tot overgang aankoop, heb ik een aantal vraagtekens:
1) Als ik me niet vergis staat FK bekend om zijn duitse kwaliteit, hebben een van jullie ervaring met de FK stoelen?
2) Zullen de FK sportstoelen in mijn vectra passen(denk aan afmetingen)?
3) Naast de stoel moeten er toch ook puntgordel en onderstel aangeschaft worden?
4) Ik ben niet bepaald een handige harry, maw is een van jullie bereid om ze te plaatsen tegen vergoeding?
Bij voorbaat bedankt.
Groeten
Akin Yalcin