• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

Klopt ligt aan de uitvoering van het scherm of dit kan, het moet een BN-scherm zijn.

En dan kun je via de opcom programmeren wat je wil; Opel, Opc, vauxhall, of holden..zijn dan meerdere opties.

Vandaag hebben we dat ook meteen gedaan en ik koos uiteraard voor OPC logo ;)

@Opeltje17 wrote:Liviu2004 berichten, die kan van de astra/zafira de schermen programmeren zodat je het gemiddelde verbruik op je display krijgt en een opc/vxr opstart logo.

Correct, het is een kwestie van programmeren en opnieuw coderen van de auto.

@FKsport, moi auto en kleur ook.

Nieuwe update;

Knipperlicht surroundings geplaatst:

(Met Carbon motief)

3076ff9c718fe47ca5bdf5ea08a3c337.jpg

24b3bca1c4d301655782cac034fdfb89.jpg

Update 29Juli;

- Achterruitenwisser verwijderd (clean ass)

- Inclusief subtiele sticker :)

Verdere plannen; achterruit blinderen :)

96e5b0bf08749437833f52e12d06a696.jpg

466e28b84dde327da64e4ec7395c6ae8.jpg

@AhrendSportstourer wrote:Dikke bak,had je je Snowflakes van je vorige niet mee kunnen nemen/omruilen ?

Nou ik vind persoonlijk deze nurburghring editie mooier onder de GTC; puur omdat dit destijds ook een extra optie mogelijkheid was op de OPC; blijft het toch origineel ;)

Hallo FK,

Je knipperlichtsurroundings vind ik een mooie, subtiele aanpassing.

De "clean-ass" zonder wisser ziet er ook netjes uit, maar persoonlijk stoor ik me er niet aan. Ga je in het kader van de "clean-ass" ook je merk- en type-aanduidingen verwijderen?

(Ik deed dat altijd met auto's uit de lagere klasse en nu met dit "topmodel" heb ik daar ineens geen behoefte meer aan ;) )

@Hilko wrote:Hallo FK,

Je knipperlichtsurroundings vind ik een mooie, subtiele aanpassing.

De "clean-ass" zonder wisser ziet er ook netjes uit, maar persoonlijk stoor ik me er niet aan. Ga je in het kader van de "clean-ass" ook je merk- en type-aanduidingen verwijderen?

(Ik deed dat altijd met auto's uit de lagere klasse en nu met dit "topmodel" heb ik daar ineens geen behoefte meer aan ;) )

Thanks voor je reactie;

Ik vond het een leuke optie om de ruitenwisser eraf te halen; en gewoon leuk om eraan te hobbyen..ik verander alleen dingen die ook omkeerbaar weer terug te plaatsen zijn (wil namelijk altijd weer alles naar originele toestand kunnen brengen) het clean maken van de strip doe ik dus niet; ik vind die logo's prima erop ;)

De knipperlichtsurroundings vind ik ook net wat meer body geven, maar ook die zijn er weer eenvoudig af te halen als het me niet meer zint

Terug
Naar boven