• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Flatblade wissers Vectra C

PDM

Post weinig
Hallo,

Ik ben op zoek naar flatblade wissers (inclusief wisserarm).

Ik weet dat er retrofit flatblades zijn, echter vind ik dit niet geweldig. Je houdt er een 'rare bobbel' op na. Vreemde is dat mijn Vectra uit 2006 de flatblades niet standaard heeft, terwijl de Astra van mijn vrouw (ook 2006) dit wel heeft.

Heeft iemand dit ook vervangen of heeft iemand tips hoe ik dit kan regelen

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt voor de reacties!

Deze wissers heb je bevestigd aan de standaard wisserarm?

Heb je dan geen bobbel?

Ik heb een tijdje de flatblades van Valeo gehad en kon maar niet aan die bobbel wennen.

Deze wissers heb je bevestigd aan de standaard wisserarm?

Heb je dan geen bobbel?

Ik heb een tijdje de flatblades van Valeo gehad en kon maar niet aan die bobbel wennen.

Altijd beter dan de Frame wissers, zeker de Wiswerking is 10x beter, zeker bij hoge rijsnelheden.

willem

Altijd beter dan de Frame wissers, zeker de Wiswerking is 10x beter, zeker bij hoge rijsnelheden.

willem

origineel gepost door wim-v6

willem

Da's zo, maar het oog (van de bestuurder) wil ook wat.

En zo slecht zijn de standaard frame wissers ook niet.

willem

Da's zo, maar het oog (van de bestuurder) wil ook wat.

En zo slecht zijn de standaard frame wissers ook niet.

tja, ik zit wel vaker dan de gemiddelde NL-er in DLD, en ik heb zeker op snelheden boven de 150km/u veel profijt van deze platte wissers, mijn frame wissers met spoiler waaide makkelijk over het water bij deze snelheden.

Willem

tja, ik zit wel vaker dan de gemiddelde NL-er in DLD, en ik heb zeker op snelheden boven de 150km/u veel profijt van deze platte wissers, mijn frame wissers met spoiler waaide makkelijk over het water bij deze snelheden.

Willem

Willem

:D ik kom doordeweeks nauwelijks boven de 50km per uur. M'n werk is zo'n 3 km van mijn huis. Heb dus geen last van opwaaiende wissers.

150km per uur haal ik ook nauwelijks :-(, zijn weinig snelwegen in zuid en oost groningen of ik moet de grens over. (is ook maar 30 km rijden)

Wat is een bobbel????:(

Ik heb flatblades van Irmscher en zie geen bobbel hoor????

Opwaaiende wissers?? Heb je ze der wel goed op zitten?

Safe driving Jurgen

Willem

:D ik kom doordeweeks nauwelijks boven de 50km per uur. M'n werk is zo'n 3 km van mijn huis. Heb dus geen last van opwaaiende wissers.

150km per uur haal ik ook nauwelijks :-(, zijn weinig snelwegen in zuid en oost groningen of ik moet de grens over. (is ook maar 30 km rijden)

Wat is een bobbel????:(

Ik heb flatblades van Irmscher en zie geen bobbel hoor????

Opwaaiende wissers?? Heb je ze der wel goed op zitten?

Safe driving Jurgen

origineel gepost door williamvectra c1sw

hij bedoel denk ik de bobbel waar hij bevestigd zit op de orginele arm.

Die twee blokjes?? Ziet er een stuk beter uit naar mijn idee dan z'n ouderwetse bouwsteiger

P4220001.jpg
:D

origineel gepost door williamvectra c1sw

hij bedoel denk ik de bobbel waar hij bevestigd zit op de orginele arm.

Die twee blokjes?? Ziet er een stuk beter uit naar mijn idee dan z'n ouderwetse bouwsteiger

P4220001.jpg
:D

Terug
Naar boven