• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Flatblade wissers Vectra C

Ik heb ook de orignele flatblades van bosch, met hun gepatenteerde rubber.

Vanaf dag 1 trekken deze dingen bij mij strepen, en als het echt koud wordt, dan piepen ze..

Nee voor mij geen bosch meer. Ik kijg wel eens bij de Action, daar heb je een setje voor een paar euro.. Als ze toch maar 1 seizoen mee gaan, geef ik er geen 30 euro meer voor uit. ...:thumbdown

Oh....:o? Bij mij vegen ze wel lekker hoor! Zonder herrie! Ja dan snap ik dat je er niet zoveel moor voor uit wil geven! Zitten er toch al nu 9 maanden op!

Oh....:o? Bij mij vegen ze wel lekker hoor! Zonder herrie! Ja dan snap ik dat je er niet zoveel moor voor uit wil geven! Zitten er toch al nu 9 maanden op!

Ik heb Valeo's

Nu een Splinternieuwe set, omdat de oude set al 4 jaar op de Vectra zat.

De oude set heb ik aangepast voor op de combo, die doen het nu (zo'n 5 jaar na aankoop) nog steeds prima.

Willem

Ik heb Valeo's

Nu een Splinternieuwe set, omdat de oude set al 4 jaar op de Vectra zat.

De oude set heb ik aangepast voor op de combo, die doen het nu (zo'n 5 jaar na aankoop) nog steeds prima.

Willem

blijkbaar liggen de ruitenwissers van de astra ook inzijn geheel lager als op de vectra.

Ik stoor me niet aan die adaptertjes. Het is minder opvallend dan 'ouderwetse' ruitenwissers :)

blijkbaar liggen de ruitenwissers van de astra ook inzijn geheel lager als op de vectra.

Ik stoor me niet aan die adaptertjes. Het is minder opvallend dan 'ouderwetse' ruitenwissers :)

Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Hebben beide wissers dezelfde lengte?

Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Hebben beide wissers dezelfde lengte?

[rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Hebben beide wissers dezelfde lengte?[/rquote]

Heb de mijne vandaag na ruim 2 jaar vervangen. De rechter was aan 't strepen ;-(

Ze zijn een verschillende maat. Mijne komen weg bij original carparts, japans spul.

Safe driving Jurgen

[rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Heb de mijne vandaag na ruim 2 jaar vervangen. De rechter was aan 't strepen ;-(

Ze zijn een verschillende maat. Mijne komen weg bij original carparts, japans spul.

Safe driving Jurgen

[rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Safe driving Jurgen

[/rquote]

dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?

[rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Safe driving Jurgen

[/rquote]

dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?

[rquote=1820379&tid=138452&author=gts power][rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Safe driving Jurgen

[/rquote]

dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?[/rquote]

Ja Bosch gebruikt setjes per auto.

Alleen ben ik niet tevreden over de bosch wissers.

heb ze net voor de winter er op gezet.

maar ben er niet over te spreken. Bij kou worden ze heel snel veel te hard. waar door je "vlekken" op de ruit krijgt met wissen. (slaat delen over)

Hiervoor had ik wissers van swf, Die bevallen toch beter.

[rquote=1820379&tid=138452&author=gts power][rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Safe driving Jurgen

[/rquote]

dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?[/rquote]

maar ben er niet over te spreken. Bij kou worden ze heel snel veel te hard. waar door je "vlekken" op de ruit krijgt met wissen. (slaat delen over)

[rquote=1820389&tid=138452&author=arjontje][rquote=1820379&tid=138452&author=gts power][rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.

Safe driving Jurgen

[/rquote]

[/rquote]

ik hoor toch vooral goede berichten over bosch fladblades,dus ik ga ze gewoon bestellen en dan zie ik wel wat het is.

eerst morgen men ruitenwisserarm eraf sleutelen omdat ie raal is gedraaid doordat ie weer was vastgevroren(hopen dat de as niet raal is!)

en effe eeg goedkoop setje wissers erop zetten om de winter door te komen.

Terug
Naar boven