• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Flitspalen op Navi 900

blij dat ik niet helemaal gek ben :D

Maar waarom zie ik die flitspalen niet dan? Heb ze bezienswaardigheid genoemd en alle stappen gevolgd. Ze staan allen aangevinkt als categorie en heb dat bevestigd.

Heb op de N65 getest en daar staan er genoeg... hij kent er 0.

de wonderen zijn de wereld niet uit. Stap vanmorgen in mijn auto, zet de navi aan en de flitspalen staan er in.

Misschien een toevoeging aan de 9 punten:

10. Na alles uitgevoerd te hebben. Ze de auto uit, haal de sleutel uit het contact en start hem vervolgens opnieuw.

Hallo,

Ik heb geprobeerd om de flitspalen via myPOIs in te laden, zowel met USB-stick als met SD-kaart.

Ik krijg op het scherm de melding dat er nieuwe POIs zijn gevonden en dat deze in mijn POIs worden opgeslagen. IK kan dan op "OK" of "DOWNLOAD" klikken en dan gebeurt er verder niets.

Is er iemand die hier misschien iets meer over weet.

Alvast bedankt.

Greetz,

Brocky

oxb5hzl.png

Europe POI

gwpa36y.png
https://drive.google.com/file/d/0B1gkwuBzTyvDWUxlTnlCbHJFX0U/view?usp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

@Andre_Ede wrote:Nieuwe download doen, mogelijk bestand beschadigd.

hoi Andre, het bestand nogmaals gedownload 3,36 MB (3.527.489 bytes) groot. (uitgepakt)

Hetzelfde bestand had ik al op mijn usb stick (geformateerd FAT)

Ik las iets over een USB stick die max 1GB groot moet zijn, is dat waar?

groet,

Andre

Ja dat klopt heb ik ook gehad, moest echt zoeken naar nog zo'n mini stick :-)

Niet met de flitspalen POI maar met een andere POI.

@Andre_Ede wrote:Ja dat klopt heb ik ook gehad, moest echt zoeken naar nog zo'n mini stick :-)

Niet met de flitspalen POI maar met een andere POI.

Het is gelukt met een stick van 512MB groot !

Op welke POI worden ze nou weergegeven (welk catagorie?)

Volgens mij werkt het nu, heb de file hernoemd naar Bezienswaardigheid_12.poi en ingelezen.

Andre, deze file komt zeker van speedcams.com aangezien het engels is?

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat het volgende betekend vet gedrukt :

4.4626690,51.9386100,"[29696836] Let op! Flitspaal: 80","[Rotterdam] Centrum [Rotterdam]",""

Ik heb zelf tekst aangepast van speedcam naar Let op! Flitspaal.

Volgens mij is dat vet gedrukte gewoon een nummer wat te zien is in de NP popup of niet ?

Kan dus dan ook verwijderd worden of niet ?

Alvast bedankt!

Andre

@c0de1 wrote:

Andre, deze file komt zeker van speedcams.com aangezien het engels is?

Geen idee gebruik zelf geen flitspaal bestand omdat ik veel in Duitsland zit.

Hoi allemaal,

Ik loop ook tegen het probleem aan dat hij blijft hangen op 50% met importeren.

Hoe lang zou ik moeten wachtten om zeker te weten dat hij "vast" hangt?

Mvg Jeroen

@c0de1 wrote:Het duurde bij mij ongeveer een half uur, gebruik wel een stick van max 1 GB.

Gebruik een stick van 120MB, ga van het weekend nog eens proberen, heb denk maar 15 min. gewacht.

Bedankt voor de feedback!

Beste c0de1,

Ben internationaal chauffeur, kan het pas vrijdagavond/zaterdag ochtend proberen Grrr.

Dacht dat jij zelf al de tekst had aangepast, toch?

@JAJB wrote:Beste c0de1,

Ben internationaal chauffeur, kan het pas vrijdagavond/zaterdag ochtend proberen Grrr.

Dacht dat jij zelf al de tekst had aangepast, toch?

Ja dat wilde ik doen, maar moet nog even kijken hoe ik dat slim aanpak aangezien, het allemaal andere nummers zijn kan ik het niet ff verwijderen.

Oké, maar even voor mijn duidelijkheid.

Bij jouw ging het ook heel snel naar de 50%, en daar bleef hij ook op staan? Of duurde het bij jouw een half uur, maar zag je wel de %'en oplopen gelijkmatig?

@JAJB wrote:Oké, maar even voor mijn duidelijkheid.

Bij jouw ging het ook heel snel naar de 50%, en daar bleef hij ook op staan? Of duurde het bij jouw een half uur, maar zag je wel de %'en oplopen gelijkmatig?

hij ging bij mij heel snel naar 50% en daarna bleef hij een tijdje staat en daarna zegt het dat het klaar is en schiet terug naar het config menu.

ik ga het zo nogmaals doen met de aangepaste lijst (ja tis gelukt)

Top! Denk dat ik dan gewoon te snel heb opgegeven, na 5 a 10 min. op 50% heb ik het geannuleerd.

Heb je de laatste "update" lijst bewerkt?

Het woord "speedcam" / "Blitzer" lijkt me niet zo moeilijk te wijzigen in bijv. word, maar hoe heb je het nou dan gedaan met de "nummers"?

Als je het goed vind houd ik me aanbevolen voor jouw lijst!

Heb er nu vol vertrouwen in dat het bij mijn met wat langer geduld het ook gaat werken :thumb

Terug
Naar boven