• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FM Transmitter aansluiten

Dit werkt in elke auto, je stelt op je transmitter een frequentie in bijv 102.1 en dan scroll je met je radio naar die frequentie en dan kan jij luisteren wat je hebt aangesloten op je transmitter.

Oh dat is echt goed bedankt!

Weet je misschien hoe dat is een subwoofer aansluit op de originele autoradio?

Geen versterker enzo, ik wil het simpel houden, gewoon een kabeltje naar mijn koffer trekken waar de subwoofer inzit.

Een handleiding ofzo?

Heeft geen zin zonder versterker, waarom koop je niet een ander radiotje kosten ook niet de wereld, en een ander setje speakers kan al een hoop schelen.

Maar ene sub zonder versterker heeft geen zin.

Ik heb ook nog zo'n fm transmitter liggen.

Kost geen drol maar is ook niks. :(

Er is hier in de streek geen enkele vrije of storingsloze frequentie te vinden dus nutteloos.

Deze ding is echt waardeloos heb liever cdtjes dan dit je kunt beter een ander radio zoeken zijn niet zo duur.

Terug
Naar boven