• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fm voor radio ontvanger vraag.

Maurice89

Woont hier bijna
Ik weet niet precies waar of wat ik het moet posten.

Maar ik heb bij me calibra me fm antenne eraf gehaald zodat het dak mooi clean is.

Nu is de vraag welke oplossingen zijn er precies?

Ik weet dat je soort van blokjes achter je raam kunt plakken maar heb me er voor de rest eigelijk niet in verdiept.

Wat zou volgens jullie het snelst en simpelst opgelost is?

Je kan ook een ouder type antenne pakken van een astra f uit het voorscherm & deze horizontaal achter je dashboard plaatsen.

Heeft een kennis gedaan met zijn D kadett en kan zelfs nog piraten met gemak uit de lucht plukken.

Heb zelf ook een binnenplak antenne, maar deze geeft idd slecht bereik. luister ook meer cd dan radio.

En ouder type astra f is onder bouwjaar 95 neem ik aan? En welke kant zitten die weet je dat? Rechts voor of links voor. Ik wist dit niet

bij een astra F zit de antenne toch nooit in het voorscherm,toch altijd,of op het dak of in het linker achterscherm!

maar als dat het idee is,dan haal je toch veel makkelijker voor een tientje nieuw antennetje,zit je niet met gebruikte zooi te klooien.

is dan ook niet type gebonden.

Terug
Naar boven