• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Follow me home

de follow me home verlichting is op de vectra c inderdaad standaard. Dit geld ook voor de astra h en misschien ook voor de corsa d??

sleutel eruit en portier open en vervolgens de hendel voor groolicht even naar voren trekken.

origineel gepost door gts power

Persoonlijk heb ik liever lead me to the car.;)

Je verlichting gaat toch aan als je ontgrendeld?? Bij mij in ieder geval wel... dus dat heb ik ook al.

origineel gepost door Edvries

Je verlichting gaat toch aan als je ontgrendeld?? Bij mij in ieder geval wel... dus dat heb ik ook al.

Hij bedoeld een witte stok met rode strepen en een labrador met een tuigie ( met 'niet aaien' er op ) :jerry

bij mij gaan men mistlampen aan:hmmz

origineel gepost door speaker

Hij bedoeld een witte stok met rode strepen en een labrador met een tuigie ( met 'niet aaien' er op ) :jerry

die heb ik niet meer!

ik viel elke keer over die klote tekkel heen:jerry

Er zit toch op de C een soort van Follow me home verlichting? Nadat je sleutel uit het contact is groot licht aanzetten, gaat na 30 sec (ofzo iets) vanzelf uit. En op mijne zit ook al 1 x kort mijn knipper aantikken 3 x knipperen. Effe doorduwen van de hendel en hij blijft knipperen. Als hij blijft knipperen en je wilt m uitzetten weer heel zacht aanklikken.. Mooi systeem werkt super.

Het is ook heel leuk om te zien hoe iemand ermee omgaat die het niet gewend is.. die knipper lichten blijven maar gaan link... rechts...links..rechts:sleeping

bij mij gaan men mistlampen aan:hmmz

Is dit nog op een of andere manier in te stellen? Ik heb een Vectra C1, maar bij mij gaat het eea niet aan als ik de auto ontgrendel! Mijn kentekenplaatverlichting gaat wel aan, maar het zou mooi zijn als mijn mistlampen aan gaan. Of zou de Opel-dealer dit kunnen instellen?

wil ik ook wel weten of ze dat kunnen instellen dat de mistlampen branden bij openen van de wagen.(vectra c)

Terug
Naar boven