• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum boetepot 2011

@bettus accu wrote:ik spek hem ook met me eerste boete zolang ik me rijbewijs heb. heb me rijbewij vanaf janurari 2011.

90 waar je 80 mocht. o0p de weg naar MM dronten(meeting). 3 eraf is 7km te hard. 40,00 boete.

7km te hard..... zucht.

Foei !!

Ga je doodschamen medeforummer.

Je bent een grote crimineel :jerry :jerry

7 kilometers te hard, tjonge jonge........ :jerry

Rik ;)

ik spek hem ook met me eerste boete zolang ik me rijbewijs heb. heb me rijbewij vanaf janurari 2011.

90 waar je 80 mocht. o0p de weg naar MM dronten(meeting). 3 eraf is 7km te hard. 40,00 boete.

7km te hard..... zucht.

Boete voor foutparkeren, de 3e al haha nu zo´n 50 euro. Kom ik terug van vakantie en ja hoor weer boete, 111,00 euro, 17 km/h te hard. Dat is een stuk wat van 80 naar 50 gaat en dan laat ik hem uitrollen en dan gaan ze daar staan die hufters!

@bettus accu wrote:ik spek hem ook met me eerste boete zolang ik me rijbewijs heb. heb me rijbewij vanaf janurari 2011.

7km te hard..... zucht.

Foei !!

Ga je doodschamen medeforummer.

Je bent een grote crimineel :jerry :jerry

7 kilometers te hard, tjonge jonge........ :jerry

Rik ;)

Boete voor foutparkeren, de 3e al haha nu zo´n 50 euro. Kom ik terug van vakantie en ja hoor weer boete, 111,00 euro, 17 km/h te hard. Dat is een stuk wat van 80 naar 50 gaat en dan laat ik hem uitrollen en dan gaan ze daar staan die hufters!

ik heb er ook nog 2 aan toe te voegen.

op 2 juni:

bij de westerschelde tunnel. 7 km te hard = 40 eu. blij dat ik 2 minuten later niet geflitst ben reed toen ruim 160. max daar is 100 (had haast)

en 13 juni:

a28 bij harderwijk. 11 km te hard = 60 eu. terug reis van Duitse Autosport Festival

dus 100 eu erbij in de pot.

Ik ben er eindelijk achter wat er steeds fout gaat. Justitie stuurt al 2 jaar alle bekeuringen naar mijn oude adres. Daar merk ik dus helemaal niets van, totdat het justitionele incasso bureau langs komt, want die gebruiken het juiste adres wel :shock:

Contact hierover met justitie gehad: Ik krijg dus op korte termijn 752 euro terug.......stelletje incompetente zaadstengels!!!!!

Dus officieel moet er 752 euro terug uit de boetepot :D :jerry

ik heb er ook nog 2 aan toe te voegen.

op 2 juni:

bij de westerschelde tunnel. 7 km te hard = 40 eu. blij dat ik 2 minuten later niet geflitst ben reed toen ruim 160. max daar is 100 (had haast)

en 13 juni:

a28 bij harderwijk. 11 km te hard = 60 eu. terug reis van Duitse Autosport Festival

dus 100 eu erbij in de pot.

sow ey, wat een maloten daar :shock:

wel mooi dat je die pieken terug krijgt!! :thumb

ennuh, nu een beetje rustig met dat pedaal he :mrgreen:

Ik ben er eindelijk achter wat er steeds fout gaat. Justitie stuurt al 2 jaar alle bekeuringen naar mijn oude adres. Daar merk ik dus helemaal niets van, totdat het justitionele incasso bureau langs komt, want die gebruiken het juiste adres wel :shock:

Contact hierover met justitie gehad: Ik krijg dus op korte termijn 752 euro terug.......stelletje incompetente zaadstengels!!!!!

Dus officieel moet er 752 euro terug uit de boetepot :D :jerry

@GSI Racer wrote:sow ey, wat een maloten daar :shock:

Ho Ho, mijn laatste snelheids overtreding was 28 euro, van afgelopen oktober, en mijn vrouw reed, dus dat valt op zich wel mee. :-) :thumb

sow ey, wat een maloten daar :shock:

@GSI Racer wrote:sow ey, wat een maloten daar :shock:

Ho Ho, mijn laatste snelheids overtreding was 28 euro, van afgelopen oktober, en mijn vrouw reed, dus dat valt op zich wel mee. :-) :thumb

meneer parkeer pik gaf mij 70 eurrie voor fout parkeren, Tilburg centrum

was nog geen 5 min weg geweest :swear

hoeveel staat het totaal inmiddels?

Gr. Mario

meneer parkeer pik gaf mij 70 eurrie voor fout parkeren, Tilburg centrum

was nog geen 5 min weg geweest :swear

hoeveel staat het totaal inmiddels?

Gr. Mario

Terug
Naar boven