• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum boetepot 2011

Verkeerd geparkeerd in Apeldoorn. Was voor vergunning houders. Hele bord niet gezien. Toch geel blaadje achter de ruit.. 70 eurotjes

Dus 1643,85+70=1713.85

gister staande houding ivm met bellen

186 eurotjes :argue

eigen schuld dikke bult dacht ik zo

viezerikken reden in een superb achter me

[rquote=1863362&tid=140278&author=KadAstra-EF][rquote=1863349&tid=140278&author=Astra JP]Ik heb der vandaag ook weer één binnengekregen. Reed 85 waar je 70 mag.

De boete bedraagt 70 euro.

Dus 1573,85 + 70 = 1643,85[/rquote]

Dat kruispunt ken ik ! dat is bij de Groene Ster toch ?

Groet, Rik

[/rquote]

Klopt helemaal!! en dan richting Leeuwarden :)

Moet je dit filmpje maar even bekijken. Komt uit HEA van omrop fryslan.

Even kijken vanaf 4,05 minuut.

Die kerel in dat filmpje heeft mij die dag geflitst.

Sorry voor de Off-toppic

180 euro, niet verlenen van voorrang.

gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..

Afgelopen zaterdag NET door rood gereden in Nijmegen, en ja hoor!

186 euries :cry Wat zijn ze toch weer lekker snel :o

dus 1713.85 + 186 = 1799,85

[rquote=1867383&tid=140278&author=mayhem]180 euro, niet verlenen van voorrang.

gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..[/rquote]

banketstaaflig:swear[size=-2]ik schreef iets anders maar dit is ook leuk[/size]

maar ja anders hebben ze ook niks beters te doen:D

gister staande houding ivm met bellen

186 eurotjes :argue

eigen schuld dikke bult dacht ik zo

viezerikken reden in een superb achter me

Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen

je woorden veranderd worden.

180 euro, niet verlenen van voorrang.

gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..

[rquote=1867383&tid=140278&author=mayhem]180 euro, niet verlenen van voorrang.

gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..[/rquote]

banketstaaflig:swear[size=-2]ik schreef iets anders maar dit is ook leuk[/size]

maar ja anders hebben ze ook niks beters te doen:D

[rquote=1869691&tid=140278&author=Junior125]Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen

je woorden veranderd worden. [/rquote]

is voor de junior members onder ons:P

geintje

het is om de taal iets netter te krijgen op het forum ivm .....

Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen

je woorden veranderd worden.

2x25 euro

op de A20 bij Rotterdam in het 80 km traject controlle

heen en terug zelfde snelheid zelfde kilometer paal enigste verschil in op de boetes was tijd en rij richting :P

[rquote=1869691&tid=140278&author=Junior125]Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen

je woorden veranderd worden. [/rquote]

is voor de junior members onder ons:P

geintje

het is om de taal iets netter te krijgen op het forum ivm .....

Niemand meer een beste gehad?

Ik heb er weer 1 voor de verzameling. Blijkbaar kost het 177 euro als je met 75kmh door de bebouwde kom rijdt. Verdorie net op de grens van binnen naar buiten:fy1

Foto ga ik opvragen, altijd leuk

Mm das poedersuiker ja...

Heb zelf een tijdje terug nog een parkeerboete gehad, a 76 euro. Stond in een no parking zone omdat alle parkeergarages en parkeerplekken vol waren en ik laat was voor een afspraak.

Duur parkeerkaartje :swear

2x25 euro

op de A20 bij Rotterdam in het 80 km traject controlle

heen en terug zelfde snelheid zelfde kilometer paal enigste verschil in op de boetes was tijd en rij richting :P

[rquote=1907407&tid=140278&author=McKaamos]Mm das poedersuiker ja...

Heb zelf een tijdje terug nog een parkeerboete gehad, a 76 euro. Stond in een no parking zone omdat alle parkeergarages en parkeerplekken vol waren en ik laat was voor een afspraak.

Duur parkeerkaartje :swear[/rquote]

ik ben er net onderuit gekomen ik moest ff 2 min. een onderdelen zaak binnen en ik zag ze door de ruit,

bij de auto van mijn vrouwtje staan (onderdeel was voor de monza:P)

ik kon snel nog ff een kaartje kopen voor 0,50€:angel

Niemand meer een beste gehad?

Ik heb er weer 1 voor de verzameling. Blijkbaar kost het 177 euro als je met 75kmh door de bebouwde kom rijdt. Verdorie net op de grens van binnen naar buiten:fy1

Foto ga ik opvragen, altijd leuk

Mm das poedersuiker ja...

Duur parkeerkaartje :swear

Terug
Naar boven