• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum boetepot 2011

Jah precies, dus ik kan beter met 140 erover heen knallen op de snelweg, dan betaal ik minder dan dit. En dan was dit nog op een landweggetje, en echt hard reed ik ook niet met die klei overal op de weg...en ik ben nie bijdehand geweest die vent me aanhield, kon ook nie want ik was eigenlijk compleet overrompelt, echt een WTF gebeurd hier moment. Als ik dan een grote bek gegeven zou hebben dan vraag je erom, maar zelfs dat niet...ik voel me gewoon echt genaaid, normaal als je van die pokkebekeuringkjes hebt dat je 53 reed ipv 50, kan ik zelfs nog begrijpen want op je meter rijd je dan 60 en dat is maar 2 tientjes ofzo. Dit slaat echt nergens op. Is 400 piek in guldens!

ik heb 2 weken terug me eerste snelheids boete binnen gekregen sinds ik me coupe heb. gelukkig was het maar met 10 km te hard, dus het viel wel mee.

over het algemeen krijg ik ook meer boetes voor het niet betalen van parkeerplekken, dan snelheidsovertredingen

ik heb 2 weken terug me eerste snelheids boete binnen gekregen sinds ik me coupe heb. gelukkig was het maar met 10 km te hard, dus het viel wel mee.

over het algemeen krijg ik ook meer boetes voor het niet betalen van parkeerplekken, dan snelheidsovertredingen

Ik heb er weer 1 :D

Kenteken: Mijn Zwarte F

Gemeente: Dongeradeel

Plaats: Dokkum

Datum: 9 november 2011

Tijdstip: 14:09 uur.

Toegestane snelheid: 50 km/h

Gemeten snelheid: 65 (foei foei)

Gecorrigeerde snelheid: 62 km/h

Te betalen bedrag naar het Opelforum: 74 Euro inclusief administratiekosten.

Volgens mij is dit mn 2e dit jaar dus heel netjes lijkt mij.

De groeten, Rik :)

Ik heb er weer 1 :D

Kenteken: Mijn Zwarte F

Gemeente: Dongeradeel

Plaats: Dokkum

Datum: 9 november 2011

Tijdstip: 14:09 uur.

Toegestane snelheid: 50 km/h

Gemeten snelheid: 65 (foei foei)

Gecorrigeerde snelheid: 62 km/h

Te betalen bedrag naar het Opelforum: 74 Euro inclusief administratiekosten.

Volgens mij is dit mn 2e dit jaar dus heel netjes lijkt mij.

De groeten, Rik :)

leuk kerstcadeautje :jerry

het einde van het jaar nadert, ben benieuwd hoeveel we Koos gesponsort hebben dit jaar?!.........

leuk kerstcadeautje :jerry

het einde van het jaar nadert, ben benieuwd hoeveel we Koos gesponsort hebben dit jaar?!.........

Terug
Naar boven