• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum traag en soms niet bereikbaar ?

feit:

er zijn mensen die last hebben van een traag opel forum

feit:

er zijn mensen die geen last hebben van een traag opel forum

conclusie:

aan opel forum ligt het dus niet

origineel gepost door Jigsaw

feit:

feit:

conclusie:

Waaraan dan? Ik heb voor 's ochtends en 's avonds er last van en mijn verbinding is verder probleemloos.

origineel gepost door Jigsaw

feit:

feit:

conclusie:

Waaraan dan? Ik heb voor 's ochtends en 's avonds er last van en mijn verbinding is verder probleemloos.

zou wel fijn zijn als er in het portal een optie zou zijn om het verloop van de dag in een grafiek te kunnen zien.

zou wel fijn zijn als er in het portal een optie zou zijn om het verloop van de dag in een grafiek te kunnen zien.

Het blijft vreemd. Daarnet heb ik bijna 20 minuten naar dit scherm zitten kijken..

wachtenwachtenennogiswa.jpg

Zeer frustrerend. Begrijp het niet, want alle andere sites die ik bezoek lopen gewoon normaal door (Auto week, Hotmail, NU.nl, tv gids, e.v.a., behalve het OF blijft gigantisch 'hangen'

Het blijft vreemd. Daarnet heb ik bijna 20 minuten naar dit scherm zitten kijken..

wachtenwachtenennogiswa.jpg

Zeer frustrerend. Begrijp het niet, want alle andere sites die ik bezoek lopen gewoon normaal door (Auto week, Hotmail, NU.nl, tv gids, e.v.a., behalve het OF blijft gigantisch 'hangen'

ja, idd. ik heb echt met geen enkele andere website dat ' ie zo langzaam doorloopt.

Nu ook, ik kom relatief vlot ineens op de site van OF, vervolgens ga ik naar subtopic, en dan loopt ' ie gewoon voor geen meter meer ineens. Wil ik terug, error..

Het is in dat geval sneller om OF af te sluiten dmv op home te drukken in IE en OF opnieuw op te staren.

Echt waardeloos.

Het lijkt echter wel dat het op bepaalde tijden is, als 's ochtends / 's avonds..

ja, idd. ik heb echt met geen enkele andere website dat ' ie zo langzaam doorloopt.

Nu ook, ik kom relatief vlot ineens op de site van OF, vervolgens ga ik naar subtopic, en dan loopt ' ie gewoon voor geen meter meer ineens. Wil ik terug, error..

Het is in dat geval sneller om OF af te sluiten dmv op home te drukken in IE en OF opnieuw op te staren.

Echt waardeloos.

Het lijkt echter wel dat het op bepaalde tijden is, als 's ochtends / 's avonds..

origineel gepost door Slurpy

Hier meestal 's morgens traag tot niet bereikbaar. :hmmz

hier hetzelde, vanochtend de hele ochtend niet bereikbaar. evenals vorige week elke ochtend.

Server problemen?

origineel gepost door Slurpy

Hier meestal 's morgens traag tot niet bereikbaar. :hmmz

hier hetzelde, vanochtend de hele ochtend niet bereikbaar. evenals vorige week elke ochtend.

Server problemen?

kwam er net moeilijk op, heel lang laden en toen ineens een placeholder pagina van grafics die aangaf dat opelforum over zijn limiet heen was

kwam er net moeilijk op, heel lang laden en toen ineens een placeholder pagina van grafics die aangaf dat opelforum over zijn limiet heen was

Jep, hier ook, meestal werkt het uiteindelijk wel, maar dan wel nadat mijn baard tot aan mijn toetsenbord is aangegroeid zo ongeveer....:agent

Terug
Naar boven