• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum traag en soms niet bereikbaar ?

Mag ik aanbieden om hulp te geven? Ik heb zeer veel ervaring op het gebied van bandbreedte, besparing, forumsoftware, policy's enz.

Mijn voorstellen voor nu:

- Inderdaad enkel forum kunnen bekijken indien je bent ingelogd! Wel even de pagina + spelling wat netter......

- Maak een thema (ontwerp) wat lichtgewicht is, bespaart je bakken dataverkeer (en geld)

- Stap evt. over op www.pcextreme.nl > Voordelig, 99,9% uptime, veel dataverkeer...

Mag ik aanbieden om hulp te geven? Ik heb zeer veel ervaring op het gebied van bandbreedte, besparing, forumsoftware, policy's enz.

Mijn voorstellen voor nu:

- Inderdaad enkel forum kunnen bekijken indien je bent ingelogd! Wel even de pagina + spelling wat netter......

- Maak een thema (ontwerp) wat lichtgewicht is, bespaart je bakken dataverkeer (en geld)

- Stap evt. over op www.pcextreme.nl > Voordelig, 99,9% uptime, veel dataverkeer...

msn en wisguy creeren erg veel dataverkeer

het ip van msn bot begint met 207.46 en had net 78 connecties

ip gebanned dus even opletten of alle leden er nog wel op kunnen komen

msn en wisguy creeren erg veel dataverkeer

het ip van msn bot begint met 207.46 en had net 78 connecties

ip gebanned dus even opletten of alle leden er nog wel op kunnen komen

geen problemen hier uit Belgie :thumbup :D

Misschien eens contact leggen met andere servers? Ik zit geregeld op TunedBelgium en daar zit ook een groot aantal personen op, en moet zeggen dat dat forum eigenlijk altijd snel draait.

geen problemen hier uit Belgie :thumbup :D

Misschien eens contact leggen met andere servers? Ik zit geregeld op TunedBelgium en daar zit ook een groot aantal personen op, en moet zeggen dat dat forum eigenlijk altijd snel draait.

iK dacht het is helemaal gebeurt met dit forum maar gelukkig is ie er weer in Noord-Friesland !!!!

Wat kan zo'n forum je leven beheersen :jerry

Groet, Rik

iK dacht het is helemaal gebeurt met dit forum maar gelukkig is ie er weer in Noord-Friesland !!!!

Wat kan zo'n forum je leven beheersen :jerry

Groet, Rik

@Senatorman russen/polen?

@ danny ik heb me 1,5 dag verveeld:P (wel lekker rustig:P)

het forum doet het nu idd erg vlot

ligt dus niet aan mijn internet abonnement ik heb hem btw al opgezegd:o

hopelijk doet ziggo het beter:wors

@Senatorman russen/polen?

@ danny ik heb me 1,5 dag verveeld:P (wel lekker rustig:P)

het forum doet het nu idd erg vlot

ligt dus niet aan mijn internet abonnement ik heb hem btw al opgezegd:o

hopelijk doet ziggo het beter:wors

heb nu msn bot een ban gegeven en loopt nu goed, morgen ochtend Hoop ik op tijd thuis te zijn en hou ik het in de gaten

heb nu msn bot een ban gegeven en loopt nu goed, morgen ochtend Hoop ik op tijd thuis te zijn en hou ik het in de gaten

Terug
Naar boven