• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008

he jongens

ben ik nou de enige corsa a (tr) rijder, we zullen in duitsland wel zien,met mn 1.6je:)

heb er wel zin aan,ben erg benieuwd hoe ze nou dat roest maken op zn opel;)

nog paar weekje:)

grt sylvester

enige corsa A rijder zij is toch leuk?Heb je sowieso de mooiste A-corsa die dag :P

haha, hoe ze dat roest maken op zo'n opel ben ik ook wel benieuwd naar, al is was het op de oudere Opels populairder, tegenwoordig maken ze ze niet meer met roest...jammer! king:

Ow en Ton, mijn vriendin en ik gaan ook overnachten in het v/d Valk hotel in Arnhem, dus je hebt sowieso iemand om 's avonds een biertje mee te drinken :cool:

das wel ff gezellie ik heb kale kop en een jas van een zeer bekend biermerk en waar met grote leters opel op staat en ook in de opel kleur weet

niet hoelaat je komt wij gaan in de loop van donderdag ochtend rijden

vgr tonsr.

Ton, geen idee hoelaat wij die kant op komen,zal wel zij zodra je in mag checken,kan ik mooi de rest van de middag in bad liggen :P

Mij herken je aan lang haar, obscure shirtjes (:o) en als er een donkere dame naats me loopt kan het niet missen, dat is namelijk mijn vriendin :P

niet moeilijk veel lege bierglazen en 1 volle je leest het al hierboven ik kaal snor en baard ,nee niet uit de bajes ontsnapt me maat is lang en rood haar,eddy lang haar en eng shirt in het bijzijn van een nice donkere lady dus kan ech nie misse:P:P:hmmz:jerry

vgr tonsr.

origineel gepost door TonSR

niet moeilijk veel lege bierglazen en 1 volle je leest het al hierboven ik kaal snor en baard ,nee niet uit de bajes ontsnapt me maat is lang en rood haar,eddy lang haar en eng shirt in het bijzijn van een nice donkere lady dus kan ech nie misse:P:P:hmmz:jerry

vgr tonsr.

That about sums it up :P Maar zo'n gevarieerd gezelschap moet gemakkelijk te herkennen zijn lijkt me. En mocht dat niet genoeg zijn me te herkennen, dan ben ik de gast die iedere 10 minuten naar buiten loopt om te kijken of z'n trots nog wel veilig staat :wub

Oh my god ! :o

Tis maar goed dat we geen grenscontroles meer hebben onderweg . Je zal daar staan met zo'n gezelschap :jerry

Dus tot nu toe 3 "stellen" die blijven overnachten, nog meer mensen die van plan zijn daar donderdagavond heen te gaan ?

Gr. Arjan & Wilma

Haha, zal inderdaad een bont gezelschap worden...maar da's juist leuk toch? ik vind het althans wel grappig dat we (waarschijnlijk) allememaal héél verschillende mensen zijn maar met een gemenschappelijke hobby/passie.

Maare, ben ook wel benieuwd of er nog meer mensen van plan zijn de overnachting in Arnhem te wagen.

eh he juffer die rooie die met mij meekom is een maatje hoor:Pwe zijn geen stel:Pik ben al 36 jaar getrouwd met een lief en zorgsaam vrouwtje:hmmzen das ook de gene die het onderhoud van mijn omi

betaald:vertag:vertag:jerry

vgr tonsr.

Ja, we blijven aan de gang !

Mocht iemand hier nog iemand willen meenemen of iemand weten..

Evt kunnen we van die 1 persoon ook wel 2 personen maken, moet niet echt een probleem zijn denk ik.

Gr. Arjan

Jeetje, wat een gedoe zeg. Dan valt er weer een af, komen er 2 bij, vallen er 2 af......ben benieuwd wie er uiteindelijk de 9e van mei in Duiven zullen arriveren ;)

Terug
Naar boven