• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008

nou voor mij is datwel zeker hoor ff ruzie gemaakt met planner,zeg die

peenvogel weet ik nog nie is nog ver weg zeg ik tegen hem lul niet

het is al weer bijna december en dan wil ik de laatste 3 weken vakantie

hebben :o:o:o oje ik dacht dat zijn lichie het begaf:P:P:Pmet als resultaat

dat ik toch die 8 en 9 vrij heb en hij schopte me haast zijn kantoor uit:P:P:P

vgr tonsr.

jep maar we rijden dan ook in de top of the bil en daarnaast heb ik beloofd

dat ik nooit meer rottigheid uit haal met zijn golf 2 zoals touwtje met blikkies

of vierkant op kissies zetten of zijn handgrepen vol douwen met vaseline

en nog we zowat.

vgr tonsr.

je rijdt in "top of the Bill"??? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

Golfje II was mijn allereerste auto! had er helemaal niets mee maar het was een dijk van een wagen. Ruim 2 ton gelopen maar blok was nog als nieuw! En je kunt zeggen wat je wilt, maar golfjes zijn qua carrosserie stukken beter dan Opeltjes van die tijd -offtopic

simpel ik heb 3 golfjes gereden in die tijd toen ik nog ondeugend was

en die kocht ik omdat ze weinig koste de duurste was 175 gulden

maar ik heb het nooit geen fijne auto gevonden zo ook het model

wat me niet aanspreekt en ik vind opel gewoon het merk wat het

voor mij is de top dus en ik heb echt van alles gereden van fiat 500

tot buick electra en wat er tussen in zit en inderdaad wat carroserie betreft kon opel er nog wat van leren.

vgr tonsr

Zenuwachtig waarvoor?ze bijten niet bij opel hoor.:oik begrijp het al je bent zenuwachtig om al die gasten met wie je die dag mee gaat,ja dat kan ik goed begrijpen,daarom neem ik ook mijn grote broer mee:jerry

Damn. Vanmorgen geen vermorgen meer, zelfde probleem als in november. Toen hebben ze de EPPC klep v.d. turbo en de vacuumpot van de EGR vervangen.....

Moet opgelost worden voor 9 mei ander kan ik niet mee, en zou dat erg (*&^%$# vinden. Dat jullie het ff weten. Maandag afspraak maken met dealer en dan z.s.m. de auto repareren

Ik denk dat als je de hunda op de hoek van de straat zet, je als nog mee kan........

Ik hou wel een plaatsje vrij in de Zapf......:angel

Maytrope staat nog steeds gewoon in de lijst en gaat tot tegenbericht nog steeds gewoon mee !

En Giel, maak je geen zorgen man. 9 mei is nog een eindje weg en voor die tijd is jou ride allang gefixt !

Gr. Arjan

origineel gepost door stillekracht

Ik denk dat als je de hunda op de hoek van de straat zet, je als nog mee kan........

Ik hou wel een plaatsje vrij in de Zapf......:angel

:jerry:jerry:jerry

@gielio: Nu al dezelfde problemen als in november??? dat kan een paar dingen betekenen lijkt me. óf de reparatie destijds is niet goed uitgevoerd, óf je rijdt als een bezetene.....:hmmz

Mijn frisco doet het nog buitengewoon, heb zelfs een origineel "katalysator" embleempje weten te scoren dus 9 mei gaan we (op de velgen na, helaas) volledig in originele staat naar Bochum!

als een bezetene.... neuh :angel..... rijd de auto eerst goed warm en dan af en toe planken niks meer niks minder:vertag

he gielio ik heb ergens gehoor dat jij altijd een baksteen bij je heb:jerry:jerry

die als hij op temp is op de gasplank wordt gelegd:angel:angel

vgr tonsr

Jongens, pest Giel nou niet zo. Tis al beroerd zat voor hem :angel

We gaan er gewoon vanuit dat hij 9 mei aanwezig is en hij z'n astra op de autobahn voluit kan krijgen.

Ben wel benieuwd of je dat nou ook gaat merken met al die spoilers er extra bij.

Gr. Arjan

Terug
Naar boven