• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto's Laag Gestylde Opel's

Ik vroeg me af, wie hier op het forum, echt een lage auto heeft, ZONDER airride,

Eventueel foto's van andere opel's mogen ook wel:wub

Kan zelf niet veel vinden namelijk..

1tje van me zelf..

tigraschroefset1.jpg

Mijn is +- 80MM verlaagd..

Others:

021.jpg

029.jpg

033.jpg

052.jpg

kunnen die tigras wel zo laag? heb nog nooit een hele diepe gezien. wel veel valsspelers op air....

4241162105_4fddc4102d_o.jpg

3852953844_a9fcaf782d_o.jpg

3566984185_c9cff2bf39_o.jpg

3566666603_f0fbfa15ba_o.jpg

3514534677_4a47132c7e_o.jpg

3334350263_a1bd497d03_o.jpg

2635037394_3942913d05_o.jpg

zo.. ff de privecollectie erbij gehaald.. er staat wel vanalles wat bij.. hoop dat er nog flink gepost wordt in dit topic..

gr ejroen

Als je zo laag wil rijden zal je je uitlaat hoger moeten leggen, dus aanpassen.

Hoop dat ik mijne ook zo laag kan krijgen, de uitlaat zit zoiezo al heel hoog. Daar heb ik dan hoop ik weinig last van :P

512212304_6_vSBp.jpeg

M'n ex-corsaa.. Altijd aparte route's naar huis.. soms moeten omkeren in onbekende dorpen als de drempels te hoog blijken te zijn..

Om overigens tegen te gaan dat mn uitlaatdelen zouden sluiten had ik onder de katalysator een plaatje gelast die dan wegsleet, en de middendemper zat hoger en was platter dan normaal :angel

origineel gepost door Gsifreak

zo ligt goed laag allemaal..

Maar nooit last van aanslijtende uitlaat haha?

katvervanger, tussendempervervanger en dan zo hoog mogelijk in de tunnel hangen :jerry, enigste waar je dan nog last van hebt is je carter en draagarmen :jerry

Terug
Naar boven