• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto's Laag Gestylde Opel's

ja maar wel veel al met AIRRIDE ... en dan zou de mijne hier ook mogen staan :D:angel

edit ... zitten ook een aantal shopjes tussen zo te zien

mijne oude sedan en combo van me zwager (beide rip )

DSCF1408.jpg

oude gsi 16v (ook rip)

23122007429-klein.jpg

me oude B corsa (rip )

13032009067.jpg

kadett cabrio

IMAG0486.jpg

kadett GSI (toen nog met c20xe)

12082009104.jpg

dat zijn allemaal belgen met airride, en dat is niet laag aangezien ze die alleen maar laag "wegzetten"op treffens en als ze wegrijden psssstt en weer omhoog:sleeping:sleeping

Tja.. En vaak zijn de auto's die laag zijn ook laag door de bumpers enzo..

Maar dat maakt niks.. Ziet er altijd wel mooi uit als een auto goed laag is, toch?? :)

[rquote=1863306&tid=120355&author=EVD]k zit te wachte op de 35i van glenn?[/rquote]

gaat om opels hier hea :P haha en aan de achterkant mag die van mij nog wel een schop hebben haha :p

[rquote=1815043&tid=120355&author=gsipiloot]bevooroordeeld? waarom? cali's zijn toch niet in e270 geleverd?[/rquote]

Daar denkt het plaatje onder mijn motorkap toch echt anders over!

Terug
Naar boven