• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto's schroefset en 8J gemonteerd en afgesteld..

hmmm.. gisteren lagen er 3 Kadett gsi veerpoten in de kofferbak... Vanmorgen liep tie niet aan :D

@ Folky, tis een KW variant 1 die is niet in hardheid te stellen.

Tis wel al wat afgevijld de zwarte rand, daar liep tie op aan.

Nee eigleijk helemaal niet ,

Die veren alleen het laatste stukje niet door :)

btw waar heb je de vegen laten verbreden ?

gr. nick

Ze stonden te koop :p Was even een tijdelijke inzinking mbt. aanlopen maar ze blijven er lekker onder ga die bumpstops wel proberen :)

@ Srlandgraaf bij v.d. Mik in Vinkeveen.. maar die doen het geloof ik niet meer, is ook al 2 jaar geleden dat ik het heb laten doen.

Vandaag een dikke gouwe Corsa gespot op de Antwerpseweg in Roosendaal, mooi laag, verbreed, zwart staal er onder, zag er goed uit man!! :wors:wors:wors

G*dver,. da zal ik dan wel geweest zijn... ;)

Was je met de werk auto.?, meestal let ik wel op of ik Opeltjes zie.. (al zijn dat er nooit veel in Roosendaal)

Had je reactie niet gezien, ik reageerde op Maurice.

Hij loopt bij mij niet aan tegen mijn schroefset nee, wel af en toe achter in de wielkast

Ik heb een KW set, weet niet of hier nog verschil in zit..? E rzit hier ook iemand met een corsa A en een schroefset en daarbij lopen ook de astra gsi waaiers aan..

Maar ik heb er (gelukkig) geen last mee.

Hmmm okee,

Ik heb ook een schroefset voor dus,

en als ik die velgen eronder gooi, komen ze tegen me schroefset aan.

ik moet spacers gebruiken anders wil het niet,

en achter lopen ze bij mij aan de binnenkant (bij de schrokbrekerkant) aan.

Haha das wel grappig. Hele dikke corsa zo!! ik rijd in een zelfde kleur corsa B, ook met schroefset, alleen onverbreed zwart staal.

Ik ben met grote regelmaat in je woonplaats te vinden, dus wie weet kom ik je eens tegen.

Gr. Eelco

@ Gsi frak, nee daar heb ik total geen last van gelukkig. alleen dat ie af en toe bij een kuil, aanloopt in de wielkast maar das de buitenkant.

@ EelcoJJ Haahaha das inderdaad toevallig, jij had eerst een zwarte corsa A volgens mij, heb weleens een set calibra wielen opgehaald bij je.

Ik zie wel regelmatig een blauwe corsa b met Keskins rijden die zit ook bij de ott volgens mij..

dat klopt ook. ik heb de B nog niet zo heel lang. en die blauwe met die keskins is van mijn vriendin.

ik kom je vast nog wel eens tegen.

gr. Eelco

origineel gepost door custom

G*dver,. da zal ik dan wel geweest zijn... ;)

Was je met de werk auto.?, meestal let ik wel op of ik Opeltjes zie.. (al zijn dat er nooit veel in Roosendaal)

Yep, reed in mijn werkwagen. Viel dus niet mee om je 'even' in te halen :D.

Terug
Naar boven