robert_corsa
Post veel
hallo astra rijders!!
Ik ben robert, sommige kennen mij misschien al hierzo.
ik kom uit wognum (waar de dsb kantoren staan ja
uke)
ben 19 jaar en werk als schilder (dus als je er 1 nodig heb....:angel)
na een jaar in een corsa 1.2 16v sport te hebben gereden moest er wat anders komen.
Ik had meer ruimte nodig.
na een paar proefridjes te hebben gereden in andere auto's (seat cordoba 1.6 100pk coupe sport uitvoering, en een hyundai accent 1.5 105pk sportuitvoering (echt een mooie auto) was het oog gevallen op een astra g uit 2002. het gaat om een 1.6 8v met 85 pk.
-plannen:
-audio inbouwen (bijna klaar)
-orginele astra velgen.
verder geen vragen, ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinst, hoop er nog jaren in te kunnen rijden:wub
grtz, robert
heb een zeiltje in mijn koferruimte gelegd, voordat ik comentaar krijg. tis natuurlijk een beetje standart astra, maar vind de kleur heel mooi.
foto's van audio volgen nog...
Ik ben robert, sommige kennen mij misschien al hierzo.
ik kom uit wognum (waar de dsb kantoren staan ja
ben 19 jaar en werk als schilder (dus als je er 1 nodig heb....:angel)
na een jaar in een corsa 1.2 16v sport te hebben gereden moest er wat anders komen.
Ik had meer ruimte nodig.
na een paar proefridjes te hebben gereden in andere auto's (seat cordoba 1.6 100pk coupe sport uitvoering, en een hyundai accent 1.5 105pk sportuitvoering (echt een mooie auto) was het oog gevallen op een astra g uit 2002. het gaat om een 1.6 8v met 85 pk.
-plannen:
-audio inbouwen (bijna klaar)
-orginele astra velgen.
verder geen vragen, ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinst, hoop er nog jaren in te kunnen rijden:wub
grtz, robert
heb een zeiltje in mijn koferruimte gelegd, voordat ik comentaar krijg. tis natuurlijk een beetje standart astra, maar vind de kleur heel mooi.
foto's van audio volgen nog...