• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

foto's van race wars

kurtmanta

Post vaak
ik vind niet meteen een topic van race wars

(sorry als ik hem gemist heb)

maar heb er wel enkele van hier gespot

hier vind je men foto's van daar

was er ook met mijn corsa b, Heb nog een paar sprints getrokken:D

Met dank aan die Corsa a c20xe die je daar bij die fotows ziet staan met die roestige kap en slicks:agent

Als je hier ook op het forum aanwezig ben, Bij deze nogmaals bedankt voor je sprintkaart;)

groeten jim

was er ook met mijn corsa b, Heb nog een paar sprints getrokken:D

Met dank aan die Corsa a c20xe die je daar bij die fotows ziet staan met die roestige kap en slicks:agent

Als je hier ook op het forum aanwezig ben, Bij deze nogmaals bedankt voor je sprintkaart;)

groeten jim

[rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint..... slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. :)[/rquote]

amai

wast zo druk op de sprint????

(ben niet gaan kijken:mad: )

dan heb je niet veel kunnen rijden zeker

proficiat met je 1ste plek:wors :thumbup

[rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint..... slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. :)[/rquote]

amai

proficiat met je 1ste plek:wors :thumbup

[rquote=1917121&tid=146642&author=kurtmanta][rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint..... slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. :)[/rquote]

amai

proficiat met je 1ste plek:wors :thumbup[/rquote]

Merci, ik heb idd maar 6 of 7 keer kunnen rijden, waarvan ik met de helft fouten maakte door verkeert te starten of mis te schakelen.

Ik heb drie goede runs gedaan, toen zal die tijd gezet zijn.

-nipt gewonnen tegen een subari

-gewonnen tegen een Golf GTI 240pk

-gewonnen tegen een Mustang 280pk 440nm

-verloren tegen een motorrijder, viel mee hoelang ik bij kon blijven.

Ik hoop dat iemand nog filmpjes heeft gemaakt van mij.

[rquote=1917121&tid=146642&author=kurtmanta][rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint..... slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. :)[/rquote]

amai

proficiat met je 1ste plek:wors :thumbup[/rquote]

Merci, ik heb idd maar 6 of 7 keer kunnen rijden, waarvan ik met de helft fouten maakte door verkeert te starten of mis te schakelen.

Ik heb drie goede runs gedaan, toen zal die tijd gezet zijn.

-nipt gewonnen tegen een subari

-gewonnen tegen een Golf GTI 240pk

-gewonnen tegen een Mustang 280pk 440nm

-verloren tegen een motorrijder, viel mee hoelang ik bij kon blijven.

Ik hoop dat iemand nog filmpjes heeft gemaakt van mij.

[rquote=1917075&tid=146642&author=corsa b gsi]was er ook met mijn corsa b, Heb nog een paar sprints getrokken:D

groeten jim[/rquote]

gaaf ding die corsa a met slicks :P

[rquote=1917075&tid=146642&author=corsa b gsi]was er ook met mijn corsa b, Heb nog een paar sprints getrokken:D

groeten jim[/rquote]

gaaf ding die corsa a met slicks :P

Al sinds jaren is het Race Wars evenement op Circuit Zolder voor velen een bekend voorjaarsritueel. Honderden tuning liefhebbers zakken ofwel af vanuit Nederland of trekken op vanuit Frankrijk om zich op Circuit Zolder te verenigen met hun Belgische kameraden. Tom van Meersche was ook present voor RPM Vision en brengt jullie deze feature...

Deel 1 staat nu op http://www.rpmvision.nl/features/160/race-wars-part-1.

U vraagt wij draaien :D

Terug
Naar boven