• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

foto gezocht insignia ruitensproeiers

heeft er iemand een foto van insiginia ruitensproeiers hoe ze spuiten naar het schijnt staat hij hier ergens op het forum maar kan hem nergens vinden en deze passen zowel in astra h als astra G als ik het juist heb ?

Ja, ik drukte ze naar beneden. Heb er echt flink opgehangen, had niet verwacht dat ze zo vast zouden zitten. Zal wel eens een rubberen hamer proberen. Heb er helaas doordeweeks geen tijd voor (plus dat het dan altijd donker is als ik thuis ben), dus dat wordt komend weekend.

Ja, ik drukte ze naar beneden. Heb er echt flink opgehangen, had niet verwacht dat ze zo vast zouden zitten. Zal wel eens een rubberen hamer proberen. Heb er helaas doordeweeks geen tijd voor (plus dat het dan altijd donker is als ik thuis ben), dus dat wordt komend weekend.

Een landgenoot :jerry

Zoek is op youtube: Insignia washer (jets)

En je komt veel filmpjes er over tegen.

Ik heb ze ook geplaatst op mijn Astra H GTC.

Tis een leuke mod voor weinig geld king:

Das in deze tijd niet makkelijk... vooral dat laatste niet

Jeffrey

Een landgenoot :jerry

Zoek is op youtube: Insignia washer (jets)

En je komt veel filmpjes er over tegen.

Ik heb ze ook geplaatst op mijn Astra H GTC.

Tis een leuke mod voor weinig geld king:

Das in deze tijd niet makkelijk... vooral dat laatste niet

Jeffrey

hey heel fijn heb net even opgezocht dit is de info die ik moest weten :)

weet je toevallig ook nog wat ze kosten dan gaak ze morgen bestellen denk ik zo :)

hey heel fijn heb net even opgezocht dit is de info die ik moest weten :)

weet je toevallig ook nog wat ze kosten dan gaak ze morgen bestellen denk ik zo :)

Ehm,

Ik denk dat je ze voor max €6 hebt.

Ik heb iets van een €5,xx gegeven als ik mij niet vergis.

'k Moet morgen ook naar de dealer een stuk gaan afhalen, maar ik weet niet of het open zal zijn (de verkoop wel, maar het magazijn misschien niet) -offtopic ^^

Ehm,

Ik denk dat je ze voor max €6 hebt.

Ik heb iets van een €5,xx gegeven als ik mij niet vergis.

'k Moet morgen ook naar de dealer een stuk gaan afhalen, maar ik weet niet of het open zal zijn (de verkoop wel, maar het magazijn misschien niet) -offtopic ^^

Tis toch gewoon een leuk gadget...

De vloeistof wordt door de nevelvorming van die sproeiers trouwens beter verspreid over je voorruit.

Tis toch gewoon een leuk gadget...

De vloeistof wordt door de nevelvorming van die sproeiers trouwens beter verspreid over je voorruit.

Leuke gadget? Maar je hebt toch al sproeiers die vernevelen?

Sorry, ik snap het even niet, maar wil wel graag het voordeel weten. Wie weet bouw ik het dan ook wel in.

Leuke gadget? Maar je hebt toch al sproeiers die vernevelen?

Sorry, ik snap het even niet, maar wil wel graag het voordeel weten. Wie weet bouw ik het dan ook wel in.

nope, je hebt 2 straaltjes, en de insignia sproeiers vernevelen het in druppels over HEEL de voorruit.

een GOEDE pomp is dan wel belangrijk , een versleten pomp doet het niet lekker met deze sproeiers.

Willem

nope, je hebt 2 straaltjes, en de insignia sproeiers vernevelen het in druppels over HEEL de voorruit.

een GOEDE pomp is dan wel belangrijk , een versleten pomp doet het niet lekker met deze sproeiers.

Willem

Kijk, dat is wel handig ja.

En zijn ze plug-and-play uitwisselbaar met die van de Astra Coupé?

De pomp is nog prima, denk ik, er komt nog een altijd een flinke straal ruitenwisservloeistof uit.

Terug
Naar boven