• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto lampje gezocht

enige wat ik weet is dat die lampjes in de deur van mijn vectra passen, en dat ze snel uit elkaar vallen..

haha

diepte ongeveer een 3 cm

inbouw hoogte ook ongeveer een cm of 3

lengte een cm of 6 denk ik zo.

exact weet ik het niet..

Willem

ow oeps verwijder bericht inplaats van mail notificatie :o

even opnieuw dan maar:

Heeft iemand misschien een foto van de achterkant van dit lampje:

verlichting.jpg

als ik het goed heb ziet hij er van de voorkant zo uit:

0209025d3a76d160704166e99160c295.jpg

Het is de instapverlichting van een vectra b. En weet ook iemand hoe hoog dit lampje is?

Ik wil het lampje gaan gebruiken als instapverlichting in mijn astra h maar dan moet hij wel aan de achterkant dicht zijn :) en volgensmij is dit het enige lampje wat dicht is. De kentekenplaatverlichting van veel lampjes wordt alweer te dik

Zo erg is het ook weer niet.

alleen zijn de mijne 14 jaar oud, en dan valt er wel eens een kappie van af.

kosten 9 euro stuk ongeveer, nieuw bij de dealer.

Willem

Op de sloop zijn ze ook niet altijd heel, deze lampjes zitten ook in omega's B trouwens.

er zitten buislampjes in van 5watt

Willem

zitten er in de insignia ook 5 watt lampjes in als instapverlichting? Want dat vind ik namelijk precies een goede lichthoeveelheid :)

kga dadelijk eff kijken, er staat er hier toch eentje maar als je het toevallig zo wist hoefde ik hem niet open te maken :).

net eff gekeken, bij de insignia zitten er 10watt lampjes in, dat wordt natuurlijk weer te warm in die dichte behuizing :(

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door wim-v6

dat zou ik echt niet weten eigenlijk.

Willem

Wat zullen we nou krijgen???:wtf

Te moderne Bagger

Willem

wim die iets niet weet :o

en ik heb hier 3(en een waarvan ik niet weet of ie heel is) van die lampjes spacejam weet niet waar je vandaan komt maar je mag ze zo ophalen.

Erwin

Terug
Naar boven