• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto motorsteun

lemmuh

Post vaak
Hoi,

Voor mijn C20LET ben ik op zoek naar een motorsteun aan de distributiezijde, rechtsvoor dus. Nu had ik een set steunen op marktplaats gekocht, bleek deze voor een V-snaar te zijn. Maar ik moet er een hebben voor multi-riem, zonder airco...

Nu heb ik verschillende adresjes gevonden/gekregen, alleen die hebben vanalles liggen, maar om overal even heen te rijden is me net iets te.

Dus nu ben ik op zoek naar een foto van deze steun zodat ik die even kan doorsturen... Wie o wie kan me hieraan helpen???

jeroen_lemmen@hotmail.com

Jeroen

Dat doe ik ook sowieso, maar ik kan nu niet verder met de motor omdat ik die steun mis...

En als ik iemand in NL die steun laat versturen kan ik deze week nog verder...

Jeroen

Dat doe ik ook sowieso, maar ik kan nu niet verder met de motor omdat ik die steun mis...

En als ik iemand in NL die steun laat versturen kan ik deze week nog verder...

Jeroen

Alles kan, maar als ik een originele steun kan krijgen ben ik daar beter mee af :)

Wil alles zo origineel mogelijk overbouwen...

Jeroen

Alles kan, maar als ik een originele steun kan krijgen ben ik daar beter mee af :)

Wil alles zo origineel mogelijk overbouwen...

Jeroen

Ja als je daar voor gaat snap ik het zelf maakt het mij niet zoveel uit of ik nou een steun moet lassen of een origineele pak.

Groeten bas

Ja als je daar voor gaat snap ik het zelf maakt het mij niet zoveel uit of ik nou een steun moet lassen of een origineele pak.

Groeten bas

Ik heb nog diverse cali steunen liggen voor een c20xe dus als je weet hoe die eruit ziet kan ik eens kijken of ik dr een heb liggen en een foto maken.

Ik heb nog diverse cali steunen liggen voor een c20xe dus als je weet hoe die eruit ziet kan ik eens kijken of ik dr een heb liggen en een foto maken.

Ja die van een C20XE past ook, alleen is deze lichter uitgevoerd. Heb namelijk al verschillende C20XE blokken bekeken en zijn allemaal kleiner. Steun is te herkennen aan 2 bouten om de rubber te monteren ipv 1

Maak anders even een foto en mail deze naar jeroen_lemmen@hotmail.com

Jeroen

Ja die van een C20XE past ook, alleen is deze lichter uitgevoerd. Heb namelijk al verschillende C20XE blokken bekeken en zijn allemaal kleiner. Steun is te herkennen aan 2 bouten om de rubber te monteren ipv 1

Maak anders even een foto en mail deze naar jeroen_lemmen@hotmail.com

Jeroen

Terug
Naar boven