• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

foto shoot flash opelscene

@mantamafkees01 wrote:@dr_antrax wrote:Lachen ik heb komende. Zaterdag een shoot Van flash in oschersleben

Nee, met jou word het lachten ( voor de duitsers ) die moesten al lachen toen ik als nederlander aan kwam rijden met een blauwe B Manta, volgens hun moest die toch echt new kids groen zijn.

Dussss, bereid je maar voor , haha

Ben benieuwd hoeveel mensen de wagen herkennen in oschersleben. Ik zou eigenlijk afgelopen week na de fotoshoot maar had geen zin extra 500km te rijden en dan weer gisteren omdat ik nu ook in Duitsland zit. Ga vandaag en morgen eerst maar de wagen afwerken hij komt net van de spuiter

@mantamafkees01 wrote:@dr_antrax wrote:Lachen ik heb komende. Zaterdag een shoot Van flash in oschersleben

Nee, met jou word het lachten ( voor de duitsers ) die moesten al lachen toen ik als nederlander aan kwam rijden met een blauwe B Manta, volgens hun moest die toch echt new kids groen zijn.

Dussss, bereid je maar voor , haha

Ben benieuwd hoeveel mensen de wagen herkennen in oschersleben. Ik zou eigenlijk afgelopen week na de fotoshoot maar had geen zin extra 500km te rijden en dan weer gisteren omdat ik nu ook in Duitsland zit. Ga vandaag en morgen eerst maar de wagen afwerken hij komt net van de spuiter

Als goed is krijg ik die in de bus, ik heb een abbonement genomen i.v.m.

overname Rob's verzameling om de serie compleet te houden.

Ik ben benieuwd hoe je Black Magic er in staat :thumb

Als goed is krijg ik die in de bus, ik heb een abbonement genomen i.v.m.

overname Rob's verzameling om de serie compleet te houden.

Ik ben benieuwd hoe je Black Magic er in staat :thumb

foto's zijn mooi geworden

alleen klopt het verhaaltje niet helemaal

maar het was een leuke dag en een mooi stukje dus ik ben zeer tevreden

kijken of ik alle foto's kan krijgen van die dag

Terug
Naar boven