• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

foto shop gevraagd aub..

opelkadetje

Post veel
gaat om de velgen van de astra, en die moeten onder mijn calibra komen.

Foto062.jpg

26112008218.jpg

tevens zou ik graag van de heren met verstand van maten e.d. willen horen of dit zonder problemen gaat passen onder mijn calibra, wat ik nu rij is 17 inch (weet geen J waarde enz..) met 225 breed.

de velgen die eronder zouden moeten komen dan:

17"Lenso Black Spider velgen

Multisteek: 4x100 en 4x108

7j

hm nu zie ik het in geheel (gister avond op mn telefoon).. maar inderdaad het staat ook niet mooier... had eigelijk verw8 dat het wel het geval was..

hmm k ga even in beraad.

Als het zwarte gedeelte in de velg de kleur van je calibra zou zijn staat het wel mooier denk ik.

En het ziet er nu ook iets minder mooi uit denk ik omdat de velgen nu nogal opvallend zijn omdat het zwart van de banden een beetje flets was.

Heb het iets donkerder gemaakt en zwarte spaken van de velg in de kleur van de auto gemaakt.

ziet er ook wel leuk uit zo.. maar de velgen zijn al verkocht haha:D dus moet ik of nieuwe kopen of andere kopen:D bedankt evengoed voor je shop..

Terug
Naar boven