• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotocombo's?

die hebk helaas nog niet :)

ten eerste omdat de manta nu in winterslaap staat op originele velgen enzo dus oerlelijk :)

en ten tweede omdat de coupe ook nog lang niet af en er vorige week iemand tegenaan is gereden vanachter :)

als mun nieuwe bumper en velgen eronder zitten tege volgende zomer kome er wel foto's aan :)

SP_A0790.jpg

SP_A0546.jpg

IMAG0242astra4.jpg

IMAG0241astra2.jpg

IMAG0258astra7.jpg

die hebk helaas nog niet :)

ten eerste omdat de manta nu in winterslaap staat op originele velgen enzo dus oerlelijk :)

en ten tweede omdat de coupe ook nog lang niet af en er vorige week iemand tegenaan is gereden vanachter :)

als mun nieuwe bumper en velgen eronder zitten tege volgende zomer kome er wel foto's aan :)

Zo, nog eens wat fotocombo's van mijn auto

Met zonsondergang ;)

P1010290OpelAstraGCoup.jpg

Met een grote brug (de photoshop ervan is een stuk gaver)

DSCF6509OpelAstraGCoup.jpg

Met een trekker waar ik regelmatig op rijd

DSCF5798OpelAstraCoup2001.jpg

Met dr zusje (de andere Coupé is van een collega)

OpelAstraGCoup2000OpelAstraGCoup2001DSCF2396.jpg

En met de Clio Wiliams van een andere collega

RenaultClioWilliams1993OpelAstraCoup2001DSCF1758.jpg

@ColinH wrote:

Jou motor is een X16XE ??

Nee is een X16XEL, en ik heb hem welleens op 215 gehad, maar dan maakt ie zoveel toeren...dus dat doe ik nooit heel lenag, maar lange einden 170 180 gaat prima. Als je in ogenschouw neemt dat ie maar 100pk heeft trekt hij helemaal niet kinderachtig hoor. Hij blijft maar doorsleuren tot over de 200 daarna gaat het langzamer. Wat dat beteft heb ik er eigenlijk ook mee als zat aan hoor.

@HardcoreHell wrote:
1441357512_6_Pylu.jpeg

1441357571_6_Zirz.jpeg

Wat is dat voor ding joh??? :wtf Ziet er dik uit!

Zo, nog eens wat fotocombo's van mijn auto

Met zonsondergang ;)

P1010290OpelAstraGCoup.jpg

Met een grote brug (de photoshop ervan is een stuk gaver)

DSCF6509OpelAstraGCoup.jpg

Met een trekker waar ik regelmatig op rijd

DSCF5798OpelAstraCoup2001.jpg

Met dr zusje (de andere Coupé is van een collega)

OpelAstraGCoup2000OpelAstraGCoup2001DSCF2396.jpg

En met de Clio Wiliams van een andere collega

RenaultClioWilliams1993OpelAstraCoup2001DSCF1758.jpg

@ColinH wrote:

Nee is een X16XEL, en ik heb hem welleens op 215 gehad, maar dan maakt ie zoveel toeren...dus dat doe ik nooit heel lenag, maar lange einden 170 180 gaat prima. Als je in ogenschouw neemt dat ie maar 100pk heeft trekt hij helemaal niet kinderachtig hoor. Hij blijft maar doorsleuren tot over de 200 daarna gaat het langzamer. Wat dat beteft heb ik er eigenlijk ook mee als zat aan hoor.

@HardcoreHell wrote:
1441357512_6_Pylu.jpeg

1441357571_6_Zirz.jpeg

Dat is de Isis AM01. Heb 'm zelf gezien op de Autorai, wel een gaaf ding inderdaad.

Staat op het onderstel van de Saker GT (en die worden weer 5 km van waar ik woon gebouwd :D )

Gaaf hoor! Maar zie ik het nou goed, achter een witgespoten velg en voor gewoon lichtmetaal?

Ik hoop volgende week een hoop mooie combo's te schieten, in het Meilenwerk Berlijn.

Dat is de Isis AM01. Heb 'm zelf gezien op de Autorai, wel een gaaf ding inderdaad.

Staat op het onderstel van de Saker GT (en die worden weer 5 km van waar ik woon gebouwd :D )

@Astraman wrote:@ColinH wrote:

@HardcoreHell wrote:
1441357512_6_Pylu.jpeg

1441357571_6_Zirz.jpeg

dat is een saker 750 kg en 275 pk.. alleen hoort deze volgensmij orgineel zwart te zijn?

@ haasje17,

Nee hoor, dit is een Isis, op basis van een Saker. Stond ook op de Autorai 2011. Heb er zelf ook een paar foto's van. En niet alle Sakers zijn zwart trouwens. Ze worden gemaakt in Etten-Leur, ongeveer een kwartiertje rijden voor mij. Helaas zie je ze amper rijden als je daar eens gaat kijken.

Gaaf hoor! Maar zie ik het nou goed, achter een witgespoten velg en voor gewoon lichtmetaal?

Ik hoop volgende week een hoop mooie combo's te schieten, in het Meilenwerk Berlijn.

Terug
Naar boven