• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foto's uploaden navi 900 hoe?

calibart16v

Post weinig
Ik ben sinds bijna 2 weken trotse eigenaar van mijn nieuwe Insignia sports tourer.

Super auto.

Heb gezien in configuratie menu bij display instellingen dat je foto's kunt uploaden.

Heb geprobeerd via USB-stick foto's erin te zetten, maar helaas.

In de gebruiksaanwijzing kan ik hier niks van teug vinden, wie weet hier meer van?

Calibart,

Volgens mij plaats je je foto's direct in de root van de USB-stick. Vervolgens kun je via het menu selecteren welke foto's je wilt uploaden naar je navi. Zo heb ik dat ook gedaan, dacht ik. Ik kan het helaas nu niet controleren in mijn auto.

Hoop dat dit helpt.

melgi

Calibart,

Volgens mij plaats je je foto's direct in de root van de USB-stick. Vervolgens kun je via het menu selecteren welke foto's je wilt uploaden naar je navi. Zo heb ik dat ook gedaan, dacht ik. Ik kan het helaas nu niet controleren in mijn auto.

Hoop dat dit helpt.

melgi

@calibart16v wrote:Thanx.

Kun je deze foto's dan ook als achtergrond gebruiken?

calibart,

Ja dat kan, maar alleen als achtergrond die op zichzelf staat. Als je de foto's hebt geupload (max 10 foto's), kun je vanuit het menu een foto aanvinken. Als je vervolgens een paar keer de INFO toets selecteert, dan zie je op een gegeven moment je aangevinkte foto.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

@calibart16v wrote:Thanx.

Kun je deze foto's dan ook als achtergrond gebruiken?

calibart,

Ja dat kan, maar alleen als achtergrond die op zichzelf staat. Als je de foto's hebt geupload (max 10 foto's), kun je vanuit het menu een foto aanvinken. Als je vervolgens een paar keer de INFO toets selecteert, dan zie je op een gegeven moment je aangevinkte foto.

Had foto's op een stick gezet , toen in de USB gedaan en toen gaf hij de melding , geen audio op USB of zoiets, in ieder geval gaf hij geen foto's weer. Misschien iets fout gedaan?

Had foto's op een stick gezet , toen in de USB gedaan en toen gaf hij de melding , geen audio op USB of zoiets, in ieder geval gaf hij geen foto's weer. Misschien iets fout gedaan?

@calibart16v wrote:Had foto's op een stick gezet , toen in de USB gedaan en toen gaf hij de melding , geen audio op USB of zoiets, in ieder geval gaf hij geen foto's weer. Misschien iets fout gedaan?

De melding kan kloppen, omdat de stick bij het plaatsen in de USB-poort automatisch wordt gescand op muziek. Maar foto's worden niet automatisch gescand en MOET JE UPLOADEN via een menu optie! Daar moet je dus op letten.

@calibart16v wrote:Had foto's op een stick gezet , toen in de USB gedaan en toen gaf hij de melding , geen audio op USB of zoiets, in ieder geval gaf hij geen foto's weer. Misschien iets fout gedaan?

De melding kan kloppen, omdat de stick bij het plaatsen in de USB-poort automatisch wordt gescand op muziek. Maar foto's worden niet automatisch gescand en MOET JE UPLOADEN via een menu optie! Daar moet je dus op letten.

heb dit zelfde probleem.

of ik er nu mijn iphone of usb stik inplug hij geeft aan dat er geen foto's opstaan??? :hmmz

heb dit zelfde probleem.

of ik er nu mijn iphone of usb stik inplug hij geeft aan dat er geen foto's opstaan??? :hmmz

@calibart16v wrote:Frustrerend. Heb de opeldealer al die vraag gesteld, ff afwachten. Of iemand hier kan mij uit deze misère

Eugene, Calibart,

Hebben jullie eerst de foto's geimporteerd via het menu? Foto's worden NIET automatisch herkend en geupload! Je moet ze eerst uploaden naar je navi, daarna kun je er een aanvinken en DIE wordt getoond.

@calibart16v wrote:Frustrerend. Heb de opeldealer al die vraag gesteld, ff afwachten. Of iemand hier kan mij uit deze misère

Eugene, Calibart,

Hebben jullie eerst de foto's geimporteerd via het menu? Foto's worden NIET automatisch herkend en geupload! Je moet ze eerst uploaden naar je navi, daarna kun je er een aanvinken en DIE wordt getoond.

Hoe moet je ze precies uploaden?

Ik heb idd gewoon zo de stick in geplaatst ,en niet eerst naar een menu of zo.

Moet je dan eerst naar display instellingen en dan kiezen foto toevoegen en dan pas de stick er in doen?

Hoe moet je ze precies uploaden?

Ik heb idd gewoon zo de stick in geplaatst ,en niet eerst naar een menu of zo.

Moet je dan eerst naar display instellingen en dan kiezen foto toevoegen en dan pas de stick er in doen?

Net nog ff geprobeerd geen succes,

Hij blijft het er maar op gooien dat er geen audio bestanden op staan, fuck audio, wil die afbeelding erin!!!!!,

Heb ook in het navigatie menu geprobeerd het sickje uit te lezen, begint i weer over die audio bestanden (die er niet op staan.)

Terug
Naar boven