• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotoshoot topic

[rquote=1902095&tid=106930&author=MOOK]Komt er trouwens dit jaar nog een fotoshoot net als vorig jaar? Toen hadden we wel fiets.ing mooi weer![/rquote]

Bedoel je in oktober? Ja goed punt, wat mij betreft wel, ik zal eens contact opnemen met Muizenissen, die had er ook ideeën over.

ik ga zondag op pad met mijn manta!

Hij voorspelt super weer. Dus je kunt wat foto's verwachten denk ik zo.

En als er weer een fotoshoot komt ben ik erbij met mijn manta mits dat kan en mag :hmmz

mvg Gerry

Van vorigt jaar hoop deze zomer weer op mooie plaatjes:)

1054503010_5_49ft.jpeg

1054508842_5_JlT7.jpeg

1054505131_5_n5ws.jpeg

Netjes! Ben er ook bij als ik kan met de shoot. Vorig jaar eigenlijk ook en toen laatste 5 minuten afgeblaasd en de volgende datum kon ik nie... Een fabríek in Den Bosch was toch een optie? Hioop het wel, lekker dchtbij:P

Ja de eerste poging was niet helemaal perfect maargoed was voor mij ook de eerste keer.

Dit jaar komt er sowieso weer wat. Hoe en wat moet ik nog uitzoeken. Mijn buurman is vastgoedbeheerder dus wellicht dat ik weer wat leuks kan uitzoeken. Die loods in Venlo had ik ook geregeld samen met Stefan van de Mantaclub, echt enorm zonde dat ik toen niet erbij kon zijn.

Maar, jullie horen van mij. En iedereen is uiteraard welkom, maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

haha nou dan ga ik daar overnachten :D :p

en in den bosch? dat is wel heeeeeeeeel dicht bij voor mij

dat zou ideaal zijn!!

Op de kiek in Lent, bedankt Opelkees :thumb

1306937886-350.jpg

Na de olde opel meeting in Lent iets verder "afgezakt" naar het zuiden des lands.

Kon het niet laten :P

1306937718-610.jpg

@Stender wrote:@BlitzKicker wrote:@Stender wrote:Ja de eerste poging was niet helemaal perfect maargoed was voor mij ook de eerste keer.

Dit jaar komt er sowieso weer wat. Hoe en wat moet ik nog uitzoeken. Mijn buurman is vastgoedbeheerder dus wellicht dat ik weer wat leuks kan uitzoeken. Die loods in Venlo had ik ook geregeld samen met Stefan van de Mantaclub, echt enorm zonde dat ik toen niet erbij kon zijn.

Maar, jullie horen van mij. En iedereen is uiteraard welkom, maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik pleit ook voor een sticky :thumb . Ik weet nu niet goed of "Wie rijdt welke Manta" het fotodumptopic is of het fotoshoot topic? Mijn inziens is het "Wie rijd welke Manta" meer een voorsteltopic.

Btw, je avatar is dood :P

Ik had Danny al een bericht gestuurd maar daar hoor ik niks over (voor dat sticky). En ja, Photobucket doet lastig, had de foto's van het Olde Opels ook alweer ergens anders ondergebracht.

Modereert die "Danny" wel eigenlijk? Ik zie hem nooit, hoor hem nooit. Maar dan nog, ik kom hier ook weer niet zo vaak. Mijn inziens hoeft een antwoord, ten behoeven van het forum, geen maanden op zich te laten wachten?

Eindelijk weer eens een shootje met mijn eigen auto.

DSC_05091W.png

DSC_05211W.png

DSC_05221W.png

DSC_05511W.png

DSC_05731W.png

DSC_05631W.png

Welke zou ik insturen voor de fotowedstrijd van de Mantaclub?

Klein probleempje.................

Ik mag niet meedoen :cry :cry

Maar............ik mag wel beoordelen (samen met andere bestuursleden) :jerry :jerry

EIndredactie is ook leuk :thumb

Ik denk dat ik de laatste instuur, aangezien dat echt een goede foto is van de strakke lijnen en het lange ontwerp van de B1. Als een hommage aan de ontwerpers.

Terug
Naar boven