• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fotoshoot

Als het kan zo ik ook graag meegaan, ook heb nog een kameraad die graag foto's maakt hij wil vast mee om van jullie wagens foto's te maken :thumb

Gorinchem is mooi in de buurt voor me zou mooi zijn als het wat is...

Overigens met model bedoel ik niet een kleine Manta trouwens....

Gorinchem is mooi in de buurt voor me zou mooi zijn als het wat is...

Overigens met model bedoel ik niet een kleine Manta trouwens....

als het in mijn planning past (ga binnenkort verhuizen), ben ik ook weer graag van de partij!

Ik wil ook dat model van MOOK wel eens zien ;)

als het in mijn planning past (ga binnenkort verhuizen), ben ik ook weer graag van de partij!

Ik wil ook dat model van MOOK wel eens zien ;)

Opschieten is wel degelijk nodig Stender en Mook - ik deed het in 2009 zo laat omdat het op korte termijn was, en ondanks dat het resultaat in de fabriek goed was, was het een stuk lastiger om de rolling shots in Duitsland goed te krijgen door de, jawel, regen!

Ik vind het resultaat alsnog erg gaaf, maar naarmate de middag vorderde werden de foto's bij iedereen donkerder, en was de succes-rate een stuk minder. Ter indicatie, deze foto's staan op volgorde van het nemen - de eerste rond 13:00 's middags, de latere rond 16:00.

fotodag032.jpg

fotodag033.jpg

fotodag035.jpg

fotodag036.jpg

fotodag037.jpg

fotodag047.jpg

fotodag048.jpg

fotodag049.jpg

fotodag050.jpg

Je ziet duidelijk dat de hele toon anders wordt, en vooral bij die laatste A4 (de lichte) zie je dat het ronduit duister is. Eerder op de dag heb ik van dezelfde A4 deze foto geschoten:

fotodag013.jpg

Deze is véél lichter qua tint / feel. Nu is dat niet altijd even erg, als het wat donkerder wordt, maar het is niet prettig fotograferen. Je kan een lichtere foto makkelijker donkerder maken, indien gewenst, dan een te donkere ophelderen. Daarnaast begint het qua tijd ook steeds meer te dringen - ik ga nog wel eens een weekendje weg, bijna heel september is al volgepland, en zo zal ik niet de enige zijn.

Ik zou zeggen: prik ASAP een datum, en regel bij je locaties of die datum kan. Prik naast een main-date ook 1 of 2 reserve data (1 week ervoor, 1 week erna, bijvoorbeeld) zodat je wat kan schuiven met de locaties.

Opschieten is wel degelijk nodig Stender en Mook - ik deed het in 2009 zo laat omdat het op korte termijn was, en ondanks dat het resultaat in de fabriek goed was, was het een stuk lastiger om de rolling shots in Duitsland goed te krijgen door de, jawel, regen!

Ik vind het resultaat alsnog erg gaaf, maar naarmate de middag vorderde werden de foto's bij iedereen donkerder, en was de succes-rate een stuk minder. Ter indicatie, deze foto's staan op volgorde van het nemen - de eerste rond 13:00 's middags, de latere rond 16:00.

fotodag032.jpg

fotodag033.jpg

fotodag035.jpg

fotodag036.jpg

fotodag037.jpg

fotodag047.jpg

fotodag048.jpg

fotodag049.jpg

fotodag050.jpg

Je ziet duidelijk dat de hele toon anders wordt, en vooral bij die laatste A4 (de lichte) zie je dat het ronduit duister is. Eerder op de dag heb ik van dezelfde A4 deze foto geschoten:

fotodag013.jpg

Deze is véél lichter qua tint / feel. Nu is dat niet altijd even erg, als het wat donkerder wordt, maar het is niet prettig fotograferen. Je kan een lichtere foto makkelijker donkerder maken, indien gewenst, dan een te donkere ophelderen. Daarnaast begint het qua tijd ook steeds meer te dringen - ik ga nog wel eens een weekendje weg, bijna heel september is al volgepland, en zo zal ik niet de enige zijn.

Ik zou zeggen: prik ASAP een datum, en regel bij je locaties of die datum kan. Prik naast een main-date ook 1 of 2 reserve data (1 week ervoor, 1 week erna, bijvoorbeeld) zodat je wat kan schuiven met de locaties.

Ik zie het inderdaad Muizenissen, boys late we snel afspreken, bij hopelijk mooie weer!

Ennuh hopelijk kan "model" dan ook ;)

Ik zie het inderdaad Muizenissen, boys late we snel afspreken, bij hopelijk mooie weer!

Ennuh hopelijk kan "model" dan ook ;)

Hey Stender, weet je al iets? Komend weekend wordt het mooi weer, maar dat is een beetje kort dag natuurlijk ;)

Hey Stender, weet je al iets? Komend weekend wordt het mooi weer, maar dat is een beetje kort dag natuurlijk ;)

Ik zou nu eigenlijk wel graag willen weten of het door gaat

(anders gaat manta as week de stalling in) want zo'n mooi zomers weer is het niet...

@ Joost, pas je onderschrift eens aan ;)

Terug
Naar boven