• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fotoshoot

@Hulkie wrote:Ik zou nu eigenlijk wel graag willen weten of het door gaat

(anders gaat manta as week de stalling in) want zo'n mooi zomers weer is het niet...

@ Joost, pas je onderschrift eens aan ;)

Gedaan:D

Ik zou nu eigenlijk wel graag willen weten of het door gaat

(anders gaat manta as week de stalling in) want zo'n mooi zomers weer is het niet...

@Hulkie wrote:Ik zou nu eigenlijk wel graag willen weten of het door gaat

Gedaan:D

He Stender,

Het lijkt me leuk ook deel te nemen aan de fotoshoot; hoe wil je dit gaan doen? Een algemene oproep als 'op die en die dag daar'? of heb ik me hierbij aangemeld?

He Stender,

Het lijkt me leuk ook deel te nemen aan de fotoshoot; hoe wil je dit gaan doen? Een algemene oproep als 'op die en die dag daar'? of heb ik me hierbij aangemeld?

Het is goed om te lezen dat er zoveel belangstelling is!

Punt is echter dat ik momenteel erg druk ben met enerzijds afstuderen (laatste halfjaar is begonnen) en anderzijds met weet ik veel hoeveel opdrachten voor school er nog naast.

Qua locaties heb ik wat geprobeerd maar tot op heden zonder succes. Maar punt is, zodra ik wat heb kunnen we gaan, maar het kan ook zo zijn dat het pas in de Lente wordt. Maar ik blijf proberen, einde van de maand schijnt het beter te worden qua weer dus wie weet.

Het is goed om te lezen dat er zoveel belangstelling is!

Punt is echter dat ik momenteel erg druk ben met enerzijds afstuderen (laatste halfjaar is begonnen) en anderzijds met weet ik veel hoeveel opdrachten voor school er nog naast.

Qua locaties heb ik wat geprobeerd maar tot op heden zonder succes. Maar punt is, zodra ik wat heb kunnen we gaan, maar het kan ook zo zijn dat het pas in de Lente wordt. Maar ik blijf proberen, einde van de maand schijnt het beter te worden qua weer dus wie weet.

Ja @MOOK............we willen niet pushen....................maar uh....................wanneer gaan we????

Mij zou binnen 2 weken wel heel goed uitkomen :jerry :jerry

Wel op een mooie locatie hoor!!

En niet te ver weg a.u.b.

Voor de rest leggen we geen druk op je schouders................ ;)

Ja @MOOK............we willen niet pushen....................maar uh....................wanneer gaan we????

Mij zou binnen 2 weken wel heel goed uitkomen :jerry :jerry

Wel op een mooie locatie hoor!!

En niet te ver weg a.u.b.

Voor de rest leggen we geen druk op je schouders................ ;)

Misschien moeten we Zeeland eens opzoeken of is dat veel te ver? Ik weet bij de deltawerken wel wat leuke stekjes, alleen moet de zon dan wel schijnen vind ik. Of de leerfabriek, naar ik meen in Brabant ergens. Het beste is natuurlijk centraal gelegen....

Misschien moeten we Zeeland eens opzoeken of is dat veel te ver? Ik weet bij de deltawerken wel wat leuke stekjes, alleen moet de zon dan wel schijnen vind ik. Of de leerfabriek, naar ik meen in Brabant ergens. Het beste is natuurlijk centraal gelegen....

Terug
Naar boven