• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotoshootje ANIMOCHECK P2!

mooi, dan kunnen we na de vakantieperiode die fotoshoot wel organiseren!

Ik wil die van mij ook nog een keer goed in de was zetten, maar wacht wel tot het wat koeler is. :P

Die van mij is ook af, alleen nog taxeren, verzekeren en APK, dus ik ben er ook bij mits het pas over een paar weken is

Nu alleen nog APK, komende woensdag opnieuw, kwam er afgelopen dinsdag niet door. Maar de Shoot, is er nog steeds animo?

Okee ANIMOCHECK:

Iedereen die tijd & zin heeft, even posten in dit topic. Dan kunnen we een datum prikken!

Lokatie zal ergens in het midden van het land zijn. Wellicht kan ik nog wat leuks regelen via mijn buurman, die ook de locatie van het prof. fotoshootevenement beschikbaar heeft gesteld.

Nu alleen nog APK, komende woensdag opnieuw, kwam er afgelopen dinsdag niet door. Maar de Shoot, is er nog steeds animo?

hoorde het van je apk

daar is bij mij nog nooit een auto op afgekeurdt

zal van de week wel beter gaan neem ik aan

Nu word ik wel benieuwd wat eraan scheelde.

Maar het zal lastig worden om een datum te prikken waarop iedereen kan. Als het toevallig voor mij gelegen komt, ben ik wel van de partij, als het ongelegen komt laat ik het schieten.

Ja klopt, toch gisteren naar het Westen gereden, zonder problemen.

Ik zal na woensdag even duidelijkheid geven over wanneer ik kan...

ben net terug van vakantie.

Heb komende weekenden niet veel op programma staan, dus roep maar!

Als ik maar genoeg tijd krijg om hem eens goed te poetsen

:P

Ik ga nu eerst een weekje op vakantie.:agent

En als ik terug kom dan ga ik even de wiellagers vervangen van de Manta en dan is die er klaar voor.king:

Gr. Marc

Ik weer APK afgekeurd, nu deze week weer maar eens proberen, eerst van alles vervangen.... Sorry

idee om laatste zondag van augustus als voorlopige datum aan te houden?

Stender, welke locatie had je in gedachten?

nieuw (gereviseerd) blok. net getest met een ritje naar luxemburg. en van daaruit naar de oberehe rally geweest. errug gaaf., apk ook nieuw, dus ik wil er wel bij zijn

Terug
Naar boven