• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotoshootje ANIMOCHECK P2!

Dus 29 augustus.

Locatie moet ik nog even verzinnen. Ligt er een beetje aan hoeveel er komen, maar ik zal iets zoeken in het midden van het land. Kan via mijn buurman vast wel iets moois vinden, samen met hem had die locatie van dat fotoshootevenement van de club gevonden.

Mijn Manta is ook goedgekeurd, alles is af.

Helaas ben ik 29 augustus op vakantie met Manta in Denemarken. Ik pas dan...

Die hele wagen is helemaal uit elkaar geweest, nu weer helemaal opgebouwd, ook nieuwe motor erin, 2.4 met webers en GrA, super wagen nu!!

origineel gepost door MOOK

Mijn Manta is ook goedgekeurd, alles is af.

Helaas ben ik 29 augustus op vakantie met Manta in Denemarken. Ik pas dan...

Jammer dat je er dan niet bij kan zijn, maar mooi dat ie nu goedgekeurd is en natuurlijk fijne vakantie!

ai, dan is mijn vader jarig. gezellige bbq altijd. 's ochtends en heel in het begin van de middag kan ik er wel bij zijn. later niet

origineel gepost door MOOK

Misschien toch maar andere datum, of is de 29ste al definitief?

doe maar een voorstel. Alles kan, in overleg, toch.

Mag wat mij betreft ook wel op een zaterdag, bijvoorbeeld 28 augustus.

Of ben jij dan al op vakantie, MOOK?

Ja dan ben ik al weg, hoewel de vakantie ineens op losse schroeven staat. Maar die zaterdag kan ik sowieso niet, als we het nou eens 2 weken opschuiven? Heeft iedereen dan wel genoeg tijd?

Nee hier nog 1, vanaf volgende week ben ik 2 weken vrij, alleen de eerste week waarschijnlijk weg. Budel ga ik ook heen trouwens

mijn vakantie is helaas al voorbij, dus doordeweeks gaat niet lukken.

maar we moeten toch een datum kunnen vinden!

wie kan zaterdag 18 september of zondag 19 september?

weet mogelijk wel een aardige locatie, zal van het weekend foto's maken en plaatsen. kijken wat jullie ervan vinden.

Terug
Naar boven