• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotoshootje Rekord

[rquote=1893163&tid=144608&author=charlois187][rquote=1892649&tid=144608&author=Wiel]

Wel zonde van de roest onder de voorbumper:(

Achjaa ik ben allang blij dat je de binnenschermen aan de buitenkant niet ziet... daar zit wat meer (las)werk aan helaas. Maar komt goed:thumbup

Keienvanger ga ik van de zomer voorzichtig met een spuitbusje bijwerken. [/rquote]

Ik heb daar alle vertrouwen in dat het goed komt.

Het is voor de rest echt een hele nette wagen.:wors[/rquote]

Als je na het verwijderen van de roest, eerst Hammerite primer erop doet, daarna een overspuitbare steenslag laag (van ML) eroverheen en dan pas de kleur, dan zit je weer voor jaren goed. Hoef je ook niet te kijken of het glad is, want die steenslaglaag is bobbelig. Zo heb ik ook de keienvanger van mijn Rekord gedaan.

Mooie wagen Wiel. Heb hem volgens mij wel eens langs zien komen als ik toevallig eens aan de andere kant van de maas was.

Ik zet mijn plaatjes er ook nog maar eens bij. Heb je tevens weer een upje.

17032011140.jpg

17032011139.jpg

17032011143.jpg

Mooie wagen Wiel. Heb hem volgens mij wel eens langs zien komen als ik toevallig eens aan de andere kant van de maas was.

Ik zet mijn plaatjes er ook nog maar eens bij. Heb je tevens weer een upje.

17032011140.jpg

17032011139.jpg

17032011143.jpg

[rquote=1894655&tid=144608&author=bettus accu]misschien een idee om een mooi fotoshoot topic te openen? vind het wel leuk al die foto's...:thumbup[/rquote]

Goed idee !! :thumbup

[rquote=1894655&tid=144608&author=bettus accu]misschien een idee om een mooi fotoshoot topic te openen? vind het wel leuk al die foto's...:thumbup[/rquote]

Goed idee !! :thumbup

Zeer goed idee om hier een vast topic van te maken:cool:.. Ik weet niet of iemand in staat is om zoiets 'sticky' te maken?

@ckad: zeer mooie Monza! Heb hem helaas toch nog niet in het echt gezien volgens mij. Herken ik op foto 1 de molen in Beesel bij de Rijkel?

Zeer goed idee om hier een vast topic van te maken:cool:.. Ik weet niet of iemand in staat is om zoiets 'sticky' te maken?

@ckad: zeer mooie Monza! Heb hem helaas toch nog niet in het echt gezien volgens mij. Herken ik op foto 1 de molen in Beesel bij de Rijkel?

Terug
Naar boven