• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fotoshootje van onze nieuwe aanwinst, Astra G

Boxers heb je in verschillende maten/soorten, maar niet vaak in die kleur bruin vandaar mijn vraag, mooie hond hoor.

@BlueAstraG wrote:Bordeaux dogs zijn mijn favoriete honden. Wij hebben er zelf ook 1tje. Mooi exemplaar Silver!

En wat betreft je auto, perfecte keus. Ziet er erg mooi uit. De X16SZR gaat jou niet in de steek laten.

Heb er zelf ook 1.

THX :thumb

en Pink is ook een schatje king:

Mooie auto... kleur is gewoon zwart, of die met de paarsige gloed er overheen ???

@robert_corsa wrote:

handgrepen waren standaard mee gespoten, stootstrips een optie.

Handgrepen meegespoten is op het eerste facelift model... stootstrips meegespoten is op het 2de facelift model.

Deze is waarschijnlijk ergens in de eerste 8 maanden 2003 gemaakt, en pas eind 2003 voor het eerst op kenteken gezet.

Nieuwe modeljaar begint bij Opel rond september/oktober...

@Rob-Epe wrote:Mooie auto... kleur is gewoon zwart, of die met de paarsige gloed er overheen ???

@robert_corsa wrote:

handgrepen waren standaard mee gespoten, stootstrips een optie.

Handgrepen meegespoten is op het eerste facelift model... stootstrips meegespoten is op het 2de facelift model.

Deze is waarschijnlijk ergens in de eerste 8 maanden 2003 gemaakt, en pas eind 2003 voor het eerst op kenteken gezet.

Nieuwe modeljaar begint bij Opel rond september/oktober...

idd met die paarsige gloed er overheen, in de showroom bij de handelaar was ie gewoon zwart, en buiten in het daglicht, bij aflevering was ie idd zwart paarsig :D :D

@robert_corsa wrote:@blue astra: het is een z16se, multipoint injection:D

jij heb een single point.

verder is het blokje bijna gelijk

Scherp! My bad!

@Silver wrote:THX :thumb

en Pink is ook een schatje king:

Ja, dat is ze zeker. Dank je wel!

Al moet ik zeggen, ze heeft vorige week voor het eerst een "echt gevecht" gezien tussen 2 honden. Daarvoor was ze van geen enkel kwaad bewust. Nu is ze opeens feller.

1 daarvan is haar maatje, eerst dacht ze dat het spelen was en toen ze zag dat het menens was, kwam Pink even los. Die andere hond mocht van geluk spreken dat ze de klem er niet op zette. Je kent "de klem" wel.

Ik weet hoe het zit met het "moeten belonen/niet belonen" en ik heb haar rijkelijk beloond. Wat een (rechtvaardig) beest!

@opel-mark wrote:Boxers heb je in verschillende maten/soorten, maar niet vaak in die kleur bruin vandaar mijn vraag, mooie hond hoor.

Sorry maar ik wil je niet beledigen ;) -offtopic

Maar een Boxer en een bordeaux dog lijken totaal NIET op elkaar :D

Ten 1e veel kleiner , smaller en een centenbak en rechtop staande oren en

de BD heeft dat totaal niet ;)

Rob , wat jij zegt kan wel kloppen ...

De njoy van me maat is eind 2003 en heeft ook alles in kleur :thumb

Ik heb helaas geen foto van onze (overleden)boxers bij de hand, dat was het formaat 'middelmaat' dus niet hoog maar wel breed (kleur donkerbruin met zwart) en beslist geen echte centenbak, geen rechtopstaande oren(mag volgens mij ook niet meer, net als inkorten van de staart), en op een foto is de groote van de hond moeilijk in te schatten, ze werden nog wel eens verward met vechthonden LOL ze ware erg goed in het perforeren van autobanden :D

een beetje als deze http://www.dogfamily.org/images/boxer-dog-11.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; maar dan nog wat breder.

Maar on topic, je hebt een leuke G, ik wist niet dat de njoy de handgrepen in kleur meegespoten had.

Een dakspoiler zou er ook mooi bij staan.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

@mark die hond die jij post is echt geen 100% boxer, daar zit iets anders door heen, wel een mooi beestje.

jammer dat je geen foto's van je eigen hond meer hebt.

dakspoiler is zeker leuk, maar wordt gelijk zo duur ivm het spuitwerk.

eerste wat ik nu wil is ruiten blinderen en andere grotere velgen.

gr Kim

mooie kar,de Njoy heeft volgens mij zelfs 10 airbags.

Aleen altijd 1 ding gek gevonden,dan is zo'n Njoy bomvol,en dan een plestik stuur ipv leer.Dat had ik zelfs in mijn 2001 pearl.

@asconahobbyist wrote:mooie kar,de Njoy heeft volgens mij zelfs 10 airbags.

Aleen altijd 1 ding gek gevonden,dan is zo'n Njoy bomvol,en dan een plestik stuur ipv leer.Dat had ik zelfs in mijn 2001 pearl.

Is zeker raar, en ik mis ook en armsteun..

Terug
Naar boven